Vad gör jag nu?

Mer
6 år 4 veckor sedan #1044019 av rymd
Svar från rymd i ämnet Vad gör jag nu?
jag kan hänga med dig ett tag om du vill prata
Mer
6 år 4 veckor sedan #1044254 av Sjukihelahuvudet
Svar från Sjukihelahuvudet i ämnet Vad gör jag nu?
Tack, det var snällt, men jag la mig ner och försökte sova och jag somnade. Idag mår jag hemskt, men inga hallucinationer än.
Mer
6 år 4 veckor sedan #1044255 av rymd
Svar från rymd i ämnet Vad gör jag nu?
Härligt!
Mer
6 år 4 veckor sedan #1044265 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad gör jag nu?
Har du ingen medicin att ta? Ta det lugnt och var för dig själv. Minska på intrycken.
Mer
6 år 4 veckor sedan #1044280 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad gör jag nu?
Sitter här försent för att gå någonstans och väntar på min kontakt person, ja prästen och ja han är en modern präst


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 veckor sedan #1044285 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad gör jag nu?
Nu närmast är det duschen som gäller senare duka med det som går åt, därefter när det närmar sig koka kaffe och tända alla ljusen på bordet, förbereder genom att sätta fram brickan med dubbla stycksaker. ( De wienerbröd jag köpte tre för en tia som jag köpte i slutet av förra veckan bakar jag upp på onsdagen då jag väntar hit min ssk)

Eftersom jag har två paket med räkor skulle jag kunna bjuda på räksmörgås till oss bägge. Men det får anstå.I går innan jag lade mig kände jag mig sugen på en honungsmacka tog den till en kopp kaffe. högre temperatur på kaffet då det är godare när man tar kaffe med tilltugg än en slät kopp, kan inte ha för hög temperatur när jag dricker en slät kopp. dvs att temperaturen ute på caféer är kokhett, därav sällan på fik på stan. Till räksmörgåsar har jag allt till att göra dem hemma från kapris på toppen med en skiva citron och tandpetare att sätta oliven på bröd från frysen Halmstad kavring till majonnäs och ägg. Det är bara att komma om det finns kvar förstås

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum