Gruppboende

Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1087926 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Gruppboende
Ta reda på varför de dog av och gör själv inte samma grej. Det är därför jag fortfarande lever

Geta

De flesta som jag träffat inom psykiatrin är döda.

Samma för mig, de lever inte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1087930 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Gruppboende

Utomjordingen skrev: Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att sådana som mig ska leva ute i samhället utan sådana som mig ska leva på gruppboende förutsatt att det är fint boende.


Därför att Vi blir psykiskt misshandlade utav systemet hela tiden! Så därför... .
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 7 månader sedan #1087933 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gruppboende
En kedjerökte, fick KOL och dog. En ville hålla sig så smal som möjligt. Fick benskörhet. Kotorna i ryggen knäcktes. Blev kutryggig. De inre organen kom i kläm. Det slutade med döden.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1087937 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Gruppboende
Ja, och jag röker cigaretter för att hålla världen i schack! Slutar jag att röka cigaretter så slutar världen i katastrof. Jag har en deal med utomjordingar idag! Slutar jag att röka cigaretter då kommer världen att gå under.

Tog bort bilden för den påminner för mycket om psykiskt UFO-ombordtagen som jag har varit med om några gånger i mitt liv.

Jag har blivit på ett sätt utnyttjad utav kvinnor här i systemet. Är det riktigt? Jag skulle i vanliga fall fått försäkringspengar men eftersom ingen fatta nada när det gäller mig så fick jag inga försäkringspengar utan fick leva på kvinnor istället. Det är inte riktigt - nä!
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 7 månader sedan #1088021 av björk
Svar från björk i ämnet Gruppboende
Enligt sakenligt

behandlar man låt säg ej -
sin näste som -
sin näste men -
man har ändå åthävor -
till andra. Att -
man är sin egen jury.

Lite grann beklämmande
I min trakter
jacob
Mer
5 år 7 månader sedan #1088022 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gruppboende
De flesta här på Viska har inte heller fått ut försäkringspengar eller levt på kvinnor eller på män. Så företagsamma är inte många här.