Djupare ned i joxet?

Mer
4 år 2 månader sedan #1231932 av memphis
Svar från memphis i ämnet Djupare ned i joxet?
Antagligen är det samma psykos som håller i sig i den tiden.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231954 av krokus
Svar från krokus i ämnet Djupare ned i joxet?
Bensodiazepiner biter väl inte på psykoser? Ångest däremot, men mot psykos behövs antipsykotiska mediciner.

Tar du fortfarande injektioner, Fantasio?
Mer
4 år 2 månader sedan #1231965 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Djupare ned i joxet?
Drogpsykoser kan komma ofta och försvinna snabbt vid drogfrihet. Det gäller psykosframkallande droger, som amfetamin, kokain och cannabis.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1232060 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Djupare ned i joxet?
Ja, Krokus. Jag får injektioner. Man kan väl säga att jag hade drogpsykos 2017. Jag gick jättefull till polisen och blev inlagd.
Mer
4 år 2 månader sedan #1232197 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Djupare ned i joxet?

Fantasio skrev: Nu är det riktigt illa. Jag ska raka mig inatt, man vet aldrig när man får chansen igen. Jag säger inte att jag kommer att förgås, men jobbigt blir det. Jag har förstört kroppen med rökning och jag kan inte sluta. Bara en cigarett till, bara en cigarett till. Så håller det på.


kunde tuvarr inte svara dig pa skrik ladan Fantasio

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1239671 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Djupare ned i joxet?
Jag visste att jag inte skulle ha ringt akutenheten sist. Nu vill min kontaktperson ha daglig kontakt. Det är för att denne ska se att jag får i mig Olanzapin, men det finns ett annat motiv; Kolla upp en så man inte försämras o riskerar få psykos. Jag känner mig nedstämd, men någon psykos har jag inte och kommer nog inte att få på flera år. Jag hade mått bäst av en längre inläggning vid det första av tre vårdtillfällen förra året.

Kämpar du också mot demoner? Med att hålla näsan ovanför vattenytan?