Ingen ork

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1318489 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ingen ork
Det är fullt sjå med hund och även andra husdjur. Tur jag inget har.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318553 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Ingen ork
Ingen ork? Jag är mer av ett troll!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1322605 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ingen ork
Jag orkar knappt värma pyttipanna i mikron. Jag bara sitter och glor på datorskärmen hela kvällarna. Jag vill bli aktiverad, men vet inte hur.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322607 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ingen ork
Fantasio,

Jag förstår inte hur du överlever,när du varken orkar köpa eller laga mat. Inte ens i mikron.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322611 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ingen ork
Jag har också dåligt med ork just nu. Sover mest hela tiden. Men som Krokus säger: Går inte att bara ligga i sängen när man har en hund. Så jag ställer klockan och går ut med hunden när hon sa ut. Annars, ingenting.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1322628 av IM
Svar från IM i ämnet Ingen ork
Tur att du hör klockan i alla fall. Christer Björkman berätta i ett tv program nyligen att han inte vaknar av klockan, han har en anställd som ringer tills han svararoch han jobba med Melodifestivalen, slutar nu i år. Jag är likadan, har aldrig vaknat av Signal.klockan ringer som längst under en timme, mobil högsta volym lika värdelöst. Nu ligger jag för örat mesta på örat jag hör bättre på, men gjorde aldrig någon skillnad när jag hörde bättre på det nu sämre örat. Ser fram emot att kunna få köpa en vibrations kudde, har en hörseltest kvar efter den har hörsel nedsättningen varit permanent under 1 år sen första testet. Då har jag rätt till att få hjälp. Väckar kudden ser jag framemot. Hörapparat behöver nog tid att vänja mig vid. Hemma tänker jag inte ha den på.