Har ni några mål i livet ?

Mer
4 år 2 månader sedan #1236517 av Amandara
Underhålla det liv jag har nu. Ta hand om Loppan på ett bra sätt. Upprätthålla och utveckla relationer. Bli starkare och gå bättre kondition - strävan och utveckling. Teckna och måla och bli bättre på att framförallt måla, jag är så slarvig liksom. Jag har en utmaning genom de Peer uppdrag, det ger mig intellektuell stimulans vilket är kul. Annars bupplar jag på.
Mer
4 år 2 månader sedan #1236562 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Har ni några mål i livet ?
Om jag har mål i livet så handlar det alltid om hälsa. Fysisk hälsa, psykisk hälsa, mental hälsa, hörsel och syn.
Mer
4 år 2 månader sedan #1236571 av Nissegossen
Enligt statistiken lever jag på lånad tid, jag ljuger inte. Vi med Schizofreni dör 15-25 år tidigare än andra, tar vi inte livet av oss är det "bara" 12 år tidigare. Jag har varit rökare ytterligare 10 år. Jag har arbetat skift, treskift i gott sällskap av läkare och poliser, ytterligare 10 år. Mina föräldrar har gett mig ett namn som är en rak negation, det är statistiskt säkerställt att jag dör 3 år tidigare än en med ett ja i namnet mitt namn blir N.E.J. en rak negation, jag fyller 70 år i år, hur gammal är jag enligt statistiken oavsett vad ni får fram har jag gett mig den på att bli minst ett år ytterligare. Jag skall klå statistiken, mina Damer och herrar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1237033 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Har ni några mål i livet ?
Hur länge jobbade du, Nissegossen?