Ute om natten

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1236982 av Fantasio
Ute om natten skapades av Fantasio
Är det någon mer än jag som ibland är ute och går om nätterna? Har ni någonsin råkat ut för något? Har ni högt säkerhetstänk? Om det är ångest som driver ut mig kan jag gå ut och gå även fast det är fredag- eller lördagnatt med fulla personer ute.

Lugnast är nog att gå ut tidig morgon, vid fyra, fem. Men i våras eller om det var somras blev jag stoppad av polisen och utfrågad. "Röker du något?" sa de.

Jag håller mig i centrala staden. Vad som helst kan hända, men jag har aldrig blivit påhoppad.
Mer
4 år 2 månader sedan #1236987 av Melody
Svar från Melody i ämnet Ute om natten
Jag var ute en del när jag hade aktiv psykos. Var ute och gick långa promenader.
Var inte ett dugg rädd...konstigt nog.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1236989 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ute om natten
Nej, känner man att man måste ut så trotsar man alla faror. Jag har aldrig blivit rånad eller misshandlad.
Mer
4 år 2 månader sedan #1237004 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Ute om natten
Stan är helt tom på natten. Det händer att jag går ner till havet och sätter mig på en brygga.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1237026 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Ute om natten
Brukar inte gå ut på natten, hunden min ska ha det lugnt på natten och få sin sömn, hade jag gått utan han skulle han legat och väntat på att jag skulle komma hem ,dessutom gillar jag inte mörkret på natten och det gör inte heller min hund.
Mer
4 år 2 månader sedan #1237062 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Ute om natten
Nuförtiden gör jag inte det men förr brukade jag alltid promenera ner till ån och kolla/lyssna på bävrarna som var aktiva om natten. Tyvärr fick jag aldrig bevittna någon trädfällning men jag fick se dem på väldigt nära håll istället. En gång såg jag en bebisbäver som var hur jävla söt som helst. Deras ungar låter precis som människobebisar.