Tacksamhet

Mer
4 år 2 månader sedan #1236992 av Melody
Tacksamhet skapades av Melody
Jag är tacksam för att jag har ett tak över huvudet (och mer därtill), har provision, boendestöd, hälsa, och fungerar. Finns säkert mer att nämna.

Forskning visar att tacksamhet är gynnsamt för hälsan.

Vad är ni tacksamma för?
Mer
4 år 2 månader sedan #1236994 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tacksamhet
Att mamma och pappa fortfarande lever.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1236996 av Clean
Svar från Clean i ämnet Tacksamhet
Bullshit! Jag är inte tacksam för ett skit! Jag knullar forskningen om "tacksamhet"! Hade jag haft det dessa tacksamma har kanske jag hade varit lite tacksam för. Men det är ett stort "kanske"!!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 2 månader sedan #1237003 av Melody
Svar från Melody i ämnet Tacksamhet

Clean skrev: Bullshit! Jag är inte tacksam för ett skit! Jag knullar forskningen om "tacksamhet"! Hade jag haft det dessa tacksamma har kanske jag hade varit lite tacksam för. Men det är ett stort "kanske"!!


Men förutom det psykiska, är du inte frisk i övrigt tex? Är du inte tacksam över det?

Jag vet inte Clean, men jag tror verkligen på att tacksamhet ger mer att vara tacksam över hela tiden. Som en magnet.
Mer
4 år 2 månader sedan #1237006 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Tacksamhet
Att jag ens lever är otroligt. Vilket krig jag gått igenom. Och det är inte över än.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1237014 av Clean
Svar från Clean i ämnet Tacksamhet

Vår skrev: Men förutom det psykiska, är du inte frisk i övrigt tex? Är du inte tacksam över det?

Jag vet inte Clean, men jag tror verkligen på att tacksamhet ger mer att vara tacksam över hela tiden. Som en magnet.

Då är du väl lyckligt lottad grattis. Om nån hugger av mej ena armen ska jag vara tacksam för jag har en arm kvar?
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.