Att känna sig annorlunda!

Mer
3 år 6 månader sedan #1293815 av Drummer
Jag är ganska duktig på att läsa av min omgivning på ytan. Jag känner mig annorlunda och fungerar inte som normala människor. Jag kommer bäst överens med människor som själva mår dåligt, men sedan finns det väl folk jag gillar som är friska också. Orkar bara inte med människor just nu. Jag kan inte le eller skratta naturligt och min mimik är stel.

Upplever ni er annorlunda?
Mer
3 år 6 månader sedan #1293816 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att känna sig annorlunda!
Tycker att jag är normal men det tycker inte andra.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293817 av wasp
Svar från wasp i ämnet Att känna sig annorlunda!
Själv är jag bara mest ledsen över att jag varit så styvmoderligt behandlad (inte av psyk, men vissa andra).
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293820 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Att känna sig annorlunda!
Vi är utslagna ur samhället för vi inte reagerar som man ska vara för att vara normal. Viktigt att vara glad annars blir man sedd som en konstig kuf. Nisse har rätt! De flesta av oss på Viska är konstiga.

Samhall verkstad är nog det enda jag kan tänka mig i nuläget! Annars är Samhall som vilket bemanningsföretag som helst. Dom tar inte hänsyn till individen längre!
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1293842 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Att känna sig annorlunda!
Jag känner mej annorlunda bland konstiga människor oxå. Inte bara med normala. Alienerad. Men det är inte så konstigt för jag har bland annat borderline och schizofreni. Dessutom inte nog med allt det innebär så är det väldigt ovanligt att vi män har borderline.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293844 av björk
Svar från björk i ämnet Att känna sig annorlunda!
så hära ser jag ut
[img