Att känna sig annorlunda!

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293861 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Att känna sig annorlunda!
Men Geta du är en fascist, rasist, fördomsfull och trångsynt. Så långt man kan vara ifrån mänskliga rättigheter man kan vara under den polerade ytan!

Drummer skrev: Det är klart att du inte är Pimed, men när Geta nämnde Anti-Social personlighet så är det detsamma som psykopati.

Tack vännen för att du förstår!
Jo jag vet att Geta försöker smutskasta mej
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293862 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att känna sig annorlunda!
Tack för det! Det var ett gott betyg. Själv är du en liten gullig kissemiss som på avataren.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293863 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Att känna sig annorlunda!
Han har även kallat mig för svin och att han ska pissa på min grav. Trevlig kille.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Cosmos.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1293876 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Att känna sig annorlunda!
Har flera exempel på att borderline går att komma ifrån och att man kan leva ett normalt liv. Exemplet som Geta nämnde, är inte deklarerad som psykopati! Det brukar vara svåra personer att ha att göra med, men som sagt, har en tjejkompis som var diagnosticerad borderline, hon tog mycket utrymme. Men nu när hon har hittat kärleken, så är hon verkligen trevlig att ha att göra med. Taggarna utåt syns inte lika påfallande.

Så det finns ju en stor hopp för dig Pimed att du kan tillfriskna, och inte behöva använda sådana kraftuttryck! Men psykopati kan lätt förväxlas i vissa lägen, men att ideligen växla spår måste vara jobbigt för en borderlinare!

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 6 månader sedan #1293877 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att känna sig annorlunda!
Borderline verkar vara ett rent helvete att ha. Än är det hit och än dit. Inget är stabilt. Måste vara hemskt jobbigt.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293879 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Att känna sig annorlunda!

Cosmos skrev: Han har även kallat mig för svin och att han ska pissa på min grav. Trevlig kille.


Du är viskas största fascist, rasist och *****. Det är inte särskilt trevligt när du vädrar dina vidriga åsikter. Hycklare dessutom som du är förstår du ingenting. Du förtjänar få tillbaka med samma mynt då du har vidriga åsikter på människan. Du och Geta är så långt ifrån mänskliga rättigheter man kan vara. ***** är just vad ni båda är.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1. Orsak: Personangrepp censurerat