Stökigt

Mer
3 år 3 månader sedan #1314462 av Richard
Svar från Richard i ämnet Stökigt
Jadå, jag hittar ut, ska gå ner med massa grejer i källaren i morgon tror jag. Om där finns plats.

Nä, det är en ASUS gamingdator, jag är nöjd med den o den räcker nog länge, om den inte går sönder.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314464 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Stökigt
Dina pistoler, är det äkta doningar?
Mer
3 år 3 månader sedan #1314475 av Richard
Svar från Richard i ämnet Stökigt
Nja, äkta licensfria luftpistoler...

Tycker det är kul att skjuta lite prick på måltavlor som jag satt upp, men då måste man stänga in katterna. Det gör jävligt ont att bli skjuten av dom o jag har 84 skott i magasinen så man kan uppehålla en rövare med, sen tar ner denna som sitter på väggen, o avslutar processen med!

Mer
3 år 3 månader sedan #1314478 av krokus
Svar från krokus i ämnet Stökigt
En gång blev jag skjuten på baken med en airsoft. Pistolen var direkt mot huden. Fan, vad ont det gjorde! Hade blåmärke i evigheter. P, du var så jävla knäpp ibland. 
Mer
3 år 3 månader sedan #1314484 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Stökigt
min mamma fick komma hem och städa hos mig förra veckan, hade inte städat på typ 2 månader, såg förfärligt ut. pinsamt men det var skönt när det var rent sen.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314486 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Stökigt
Jag har fortfarande hjälp av hemtjänsten med städning var tredje vecka. Min nackskada gör mig inte självgående. Väntar på en operation. Den ska inte ske på Ackis utan på ett annat sjukhus. Hoppas därför att väntetiden inte blir så lång. Nacken är i ett bedrövligt skick, kan inte ens gå rakt.