Hur började det för dig?

Mer
3 år 3 månader sedan #1314354 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Hur började det för dig?
För mig så började jag må dåligt i tidiga tonåren blev inlagd på bup fick där diagnosen schizofreni läkaren där skickade mig till en vuxen avdelning på lillhagen.
Stället var ett mentalsjukhus i gbg.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314915 av Challe
Svar från Challe i ämnet Hur började det för dig?
Hade mycket ångest i tonåren som jag behöll för mig själv och det blev lite bättre efter studenten. Klarade inte högskolan och klarade inte ett förhållande och bodde i storstan och var tvungen att flytta hem till föräldrarna igen vid 23 års ålder. Fick enormt djup depression som jag inte sökte hjälp för. Panikångest attacker och social fobi på det. Hade ett jobb ett år när jag var 24-25. Annrs har jag inte jobbat all utan isolerat mig fram till 30 års ålder då jag gjorde utredning och började på sysselsättning. Är 36 år nu och mår hyfsat bra, men tyckr det är nåt som inte stämmer ändå, är alldeles för passiv
Mer
3 år 3 månader sedan #1314917 av Challe
Svar från Challe i ämnet Hur började det för dig?
Min första psykos hade jag vid 30 och har haft tre stycken sen till sen dess
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 3 månader sedan #1314944 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur började det för dig?
Jag arbetade i kanske fyra år med vissa diffusa symptom innan den kvällen jag ringde akutenheten och bad om hjälp. Småsaker som jag gav stor betydelse. Pillade sönder minst två mobiltelefoner närr jag trodde jag var avlyssnad.