Nu åker jag..

Mer
17 år 2 månader sedan #69088 av Fizzle
Svar från Fizzle i ämnet Nu åker jag..
Du borde ta o ringa psykakuten tjejjen, du kan inte ge upp!!

Ring dom o be om hjälp, det är det dom är till för.
Mer
17 år 2 månader sedan #69091 av Rosa
Svar från Rosa i ämnet Nu åker jag..
Fizzle,

lycka till! det blir nog bra, först gången jag blev inlagd var jag skitskraj men det gick bra.
Mer
17 år 2 månader sedan #69096 av Jonna7
Svar från Jonna7 i ämnet Nu åker jag..
Ha med dig myskläder och det som behövs och kanske egen kudde, nåt att läsa och fördriva tiden med eftersom att det inte finns så mycket att göra där (tv och lite böcker) men det är väl också en av tankarna med det. Att man ska vila mycket och få prata med personalen. Jag tog promenader och gick till en butik i närheten där jag kunde handla tidningar och godis.
Mer
17 år 2 månader sedan #69099 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Nu åker jag..
Fizzle,

Bra... nu kommer du att få hjälp att komma i balans igen... skönt att du får vila upp dig ett tag...
Mer
17 år 2 månader sedan #69101 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Nu åker jag..
tanne,

Sök hjälp och vila upp dig du också... om du inte orkar med situationen hemma och har självmordstankar är det väl bättre att vara på en avdelning ett tag... det är vår nu.... det är ganska vanligt med vårdepression... just nu är det nya ljuset är som starkast kan deppen komma... men det går över ... det finns hopp!!! Gör inte något dumt, sök hjälp istället!!!

Kram!!!
Mer
17 år 2 månader sedan #69107 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Nu åker jag..

tanne skrev: jag orkar inte längre kämpa emot ångesten,
kommer ta mit liv så sanrast


Du ger mycket av dig själv till andra... du stöttar folk här så bra... orkar du med det? Det här inlägget kom väldigt plötsligt, det enda jag såg i dina senaste inlägg var att du har sovit dåligt en tid, och har det jobbigt hemma... sömnbristen kan i och för sig förklara varför du mår sämre nu... om man inte sover några dygn blir man ju helt ur form... sök hjälp snarast.... det kanske är så enkelt att en sömntablett löser det mesta av illamåendet... att du får sova och genom det får mindre ångest...

Sök hjälp, vänner... du behövs!!!