Dystert.

Mer
12 år 5 månader sedan #446606 av Traxerity
Dystert. skapades av Traxerity
Var hos psykolog idag. Verkade som hon inte förstår mej alls. Jag har nämnt minst 100 gånger åt henne att jag ären en ensam varg och sedan påstår hon att att vara en ensam varg är en sjukdom. Höjde rösten o sade såklart åt henne att jag tänker inte ta skit från någon som kallar en personlighet en sjukdom och om det ska vara så tragiskt att vi ej kommer någon vart så kan jag lika bra hoppa av utredningen o skita fullständigt i världen och bli som en av dom schizoida personerna och isolera mej helt ifrån mänskligheten för att mänskligheten intresserar mej inte.

Dom flesta människor tänker endast på Religion, kaffe, jobb sex och sova.
Jag tänker mer på logik, forskning och vissa ämnen. Så jag är ganska olik ifrån världen.
Blir grovt irriterad att någon försöker ändra på mitt sätt att leva.

"buhuuuuu isolera sig är mega dåligt" my ass jag gillar ensamhet och tänker leva i den också.
Mer
12 år 5 månader sedan #446612 av Ready
Svar från Ready i ämnet Dystert.
Jag lever som en eremit och trivs ganska bra med det.
Mer
12 år 5 månader sedan #446613 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Dystert.
Att klara av att vara ensam utan att känna att det är jobbigt är en gåva...
Mer
12 år 5 månader sedan #446614 av Ready
Svar från Ready i ämnet Dystert.
Isa-Alise,

Jag har ju dock kontakt med psykiatrin och mina föräldrar men i princip inte med några andra.
Mer
12 år 5 månader sedan #446617 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Dystert.
Har aldrig funnit att leva ensamt är ett problem. Jag har mina intressen att utföra. Så jag lär ej ha någon nära mej sidan om och jag pratar med folk här så jag är helt okej med det. Kanske det är en gåva men allt det går ut på är att kunna ta hand om sig själv inom överlevnad. Det är svårt för extroverter för att dom får sin lycka genom externala aktiviter medan introverter får sina stunder genom interna aktiviteter vilket är tankegångar och information samt böcker o annat.
Mer
12 år 5 månader sedan #446634 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Dystert.
Vadå ensam? Du bor ju hemma med mamma och lillebror. Jag vet att du har vänner också och inte för så längesedan hade du flickvän. Och om du går till en psykolog och säger att du inte är sjuk, va fan gör du då där? Din psykolog har rätt i sitt tänk. Människan är ett flockdjur. Isolering är självskadande.

Och vadå grovt irriterad på folk som försöker ändra på hur du lever?? Vad tror du en psykolog är till för? :väggen

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻