Hysterisk psykos...

Mer
11 år 3 månader sedan #554559 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hysterisk psykos...
Cizzi, Helan här eller om han nu vill kalla sig för vad han heter nämligen Niklas, är vad som förut det fanns en diagnos för, nämligen rättshaverist. Det hjälper inte hur många ggr du säger att han inte skall vara bitter och att Niklas skall släppa allt gammalt och gå vidare i livet utan bitterhet.

Tror du inte att vi har försökt övertyga honom om det! Det finns en sökfunktion på viska, slå ordet bitterhet, så får du se hur många trådar som är kopplade till ordet "bitterhet". I nästan samtliga fall berör det Niklas.

zoegas har släppt det gamla och skrattar numera åt samhället och sina gamla antagonister.
zoegas kommer att bli gammal, men Niklas jobbar livet ur sig på en förlorad sak.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 månader sedan #554577 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hysterisk psykos...
Helan,

Jag förstår inte varför du vill beblanda dig med oss icke haschrökare vars IQ står på väldigt låg nivå?
Kan du inte söka dig till jämlika........
Mer
11 år 3 månader sedan #554580 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hysterisk psykos...
Vilka har du skällt på under tiden som du har varit avstängd från Viska?
Mer
11 år 3 månader sedan #554586 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Hysterisk psykos...

Nissegossen skrev: Cizzi, Helan här eller om han nu vill kalla sig för vad han heter nämligen Niklas, är vad som förut det fanns en diagnos för, nämligen rättshaverist. Det hjälper inte hur många ggr du säger att han inte skall vara bitter och att Niklas skall släppa allt gammalt och gå vidare i livet utan bitterhet.

Tror du inte att vi har försökt övertyga honom om det! Det finns en sökfunktion på viska, slå ordet bitterhet, så får du se hur många trådar som är kopplade till ordet "bitterhet". I nästan samtliga fall berör det Niklas.

zoegas har släppt det gamla och skrattar numera åt samhället och sina gamla antagonister.
zoegas kommer att bli gammal, men Niklas jobbar livet ur sig på en förlorad sak.

vad fan säger du?? det är att vara pretentiös i det grovaste att bajsa ur dig synpunkter på mitt känsloliv. du känner för fan inte mig! det går inte en dag då jag inte på fullt allvar planerar terrorbrott.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 3 månader sedan #554590 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hysterisk psykos...
Bra, jag får ansöka om mer rep till er...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 månader sedan #554635 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hysterisk psykos...
Hur har du tid att vara på Viska natt som dag om du jobbar, Helan?