smärta

Mer
11 år 7 månader sedan #519594 av PaceFalm
Svar från PaceFalm i ämnet smärta
Du gör som du vill angående din tro på Jesus. Det har betytt väldigt mycket för mig i mitt liv i alla fall. Blev botad från min depression och är en mycket lyckligare och socialare människa nu. Jag känner din smärta och förstår hur det känns att inte ha någon du kan prata med. Ingen vill ju leva ensam resten av livet. Om du vill få vänner så kan du inte bara luta dig tillbaks och hoppas på att folk ska hoppa upp i din famn. Du måste själv ta tag i saker och ting och jag vet att du kanske tycker det är jobbigt att göra så men nån gång måste det ske. Första steget du kan ta kanske kan vara att du tar kontakt med någon här på Viska som bor i närheten av dig och så kanske ni kan ta en kopp kaffe någon dag.

Har du några hobbyn? Kanske du är intresserad av fiske, shack eller golf? Vad som än intresserar dig så finns det alltid likasinnade människor som är intresserade av samma sak. Det kanske till och med finns shackklubbar som du kan bli medlem hos för att komma förbi några kvällar i veckan och spela shack om det nu intresserar dig. Ett bra sätt att skaffa vänner!
Mer
11 år 7 månader sedan #519595 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet smärta
När man är deprimerad kan det tyckas att allt är svart. Du säger att du är ensam Björk. Men hela Viska är din vän.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 7 månader sedan #519611 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet smärta
Påtår? :D

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum