Yoga kurs

  • girl17
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #616948 av girl17
Svar från girl17 i ämnet Yoga kurs
:lol:
Mer
10 år 6 månader sedan #616949 av Eos
Svar från Eos i ämnet Yoga kurs
:mrgreen:
Mer
10 år 6 månader sedan #617003 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Yoga kurs
Nyhet i år från sajten:

Yoga kan förbättra kognitiv förmåga hos personer med schizofreni och övningarna kan också ge positiva biokemiska förändringar visar en ny studie. De fann mycket stark förbättring av kognitiv förmåga efter 12 veckor och yoga motverkade också epigenetiska förändringar som minskade GABA, vilket var överraskande. Eftersom motion kan förbättra kognitionen vid schizofreni, så finns det möjlighet att de fysiska övningarna vid yoga kan ha framkallat förbättringen.

www.viska.se/index.php/nyheter/1 ... v-foermaga
Mer
10 år 6 månader sedan #617051 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Yoga kurs
Jag har gått på yoga i friskis och svettis regi....... det var som att tänja sig igenom kroppens olika delar. Jag tycker yoga är som en stretching. Sedan kallas ställningarna olika saker så som hunden etc...... Jag har ont i ryggen vid vissa yogaövningar så därför slutade jag..... annars hade jag nog fortsatt för det är en mysig form av fysisk aktivitet.
Mer
10 år 6 månader sedan #617165 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Yoga kurs
Vad kostade yogan på Friskis och Svettis?
Mer
10 år 6 månader sedan #617167 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Yoga kurs
Med FAR kortet kostar yogan nu 990 kr för ett halvår plus medlemsavgift på 100 kr per år...... Jag brukar lösa kort för både gympa och gym och då kostar det nu 2900 kr + medlemsavgift på 100 kr per år. Enbart gruppaktivitets kort (gympakort inklusive yoga) kostar 2200 kr per år + medlemsavgift.