Bollas runt mellan psykolog till psykolog

Mer
8 år 6 månader sedan #777826 av koi
Om en psykolog ska hjälpa dig måste du vara mottaglig för hjälpen. Du kan inte sitta med armarna i kors och svära över att de inte kan trolla.
Mer
8 år 6 månader sedan #777852 av Nissegossen
[youtube:3npe9vha]L8nu3lyaR_M[/youtube:3npe9vha]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 6 månader sedan #777878 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Bollas runt mellan psykolog till psykolog

zoegas skrev: Det är ju inget fel på dig så vad kan du begära? Du påminner lite om Traxerity som kom hit med 0 symptom och nu har han hamnat i vårdkarusellen med piller och symptom. Du vill kanske vara sjuk Cholowiz13?

Jag vet inte längre vad jag vill eller inte. Min identitet försvann för ett halv år sedan. Kanske är det jag vill vara det vill säga sjuk.
Mer
8 år 6 månader sedan #777880 av david96
tyvärr måste man nog vara galen för att söka sig till psykvården av egen fri vilja
Mer
8 år 6 månader sedan #777883 av Nissegossen

david96 skrev: tyvärr måste man nog vara galen för att söka sig till psykvården av egen fri vilja

Då, enligt din definition är jag galen! Jag gick till psykakuten för att jag inte kunde sova och blev inlagd på norgonen därefter. Det jag bad om var något att sova på. Tyvärr var sömnbristen så svår att när gick dit hade jag hallucinationer och råkade tala om det och hon lade in mig på avd med sprutor i häcken så gott som på studs.

Så kontentan av allt det där, gå aldrig till en psykiatriker för att då är man rikdigt galen om man ber om något att sova på. För då får man en spruta i häcken.

Sömn är A och O vid en psykossjukdom! Man måste bara sova det man behöver, utan uppvak!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #778036 av Admin1
När man är i tpnåren så kan symptomen vara diffusa och oklara, när man är över 20 år går det lättare att diagnosticera.