Ni som inte har pojk/flick vän. hur ofta onanerar ni?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 2 veckor sedan #199624 av Jocke

w200i skrev: För några år sedan såg jag flera Kanadensiska (?) program om Kärlek, lust samt sex på discovery mix, sent på kvällen. Serien var väldigt informativ samt sensuell!

Är det någon som minns vad det var för program?


Jag kommer inte ihåg, vad heter fin sex på franska? Det var ngt om en fönster tror jag? Men det jag såg var inte på discovery. Tror faktiskt jag såg dessa program för 20 år sedan på tv 1000, men annars kan du kolla upp Ylva Maria Thompson, hon körde både hårdvarianterna och den mjuka sensuella delen.

Nu minns jag inte, men det var en sexpedagog som hade ett program, var det häftig fredag? Eller kanske tidigt på lördagsmorgnarna?

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 2 veckor sedan #199656 av Nissegossen
Jocke skrev;
"Det är dina värderingar som styr, hur du kan tolka en sats, utan att fråga mig. Ja, då är vi ovänner igen."

Det kan jag ju säga att det du skrev där var helt onödigt! Fan, jag är inte ovän med dig, för att jag vill inte vara ovän med dig!

Har du inte fått nåt på länge så gå då ut ur ditt krypin och skaffa dig ett skjut, istället för att racka ned på mig...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 2 veckor sedan #199698 av Fantasio
Fräcka fredag med Malena Ivarsson någon?
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
15 år 2 veckor sedan #199707 av Frankie

w200i skrev: För några år sedan såg jag flera Kanadensiska (?) program om Kärlek, lust samt sex på discovery mix, sent på kvällen. Serien var väldigt informativ samt sensuell!

Är det någon som minns vad det var för program?


Jag såg dem!
Väldigt bra och informativt. Inte för att jag behöver läras upp, är tillräckligt upplärd som det är :)
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #933791 av Jocke
https://imgix.ttcdn.co/i/product/original/0/181447-b4e845f1899d4b2e8a4873f4b05b4148.jpeg?w=2000&q=100&auto=format%2Ccompress&fm=jpeg

Jag kanske undrar vad som har hänt mig under dessa 8 år? Funderar på om jag har blivit mindre öppenhjärtlig?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #933858 av Nissegossen
Hm, får se om jag hittar något gammalt att dra över mig ikväll? :hjärta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum