Ni som inte har pojk/flick vän. hur ofta onanerar ni?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 3 veckor sedan #198806 av Jocke

Nissegossen skrev: :lol: Du jocke, på 70-talet var jag stamkund på en Pub och dit gick alla möjliga och det var en bred internationell samling där. Till saken; där fanns en kvinna hon hade en porrklubb som hette hennes nicknamn nämligen pärlan, hon hade varit elit gymnast och var från Ungern. hon frågade mig om jag var intresserad av att uppträda på hennes klubb på liveshowe med en kvinna. Jag bara skrattade åt henne och sade skrattande nej åt henne.

Det ligger i min natur att jag inte tar betalt för sex och ej heller aldrig har betalat för sex, jag har förr eller senare träffat tjejer och många ggr har haft sex. Jag har även varit med tjejer som erkänt att de är horor, men aldrig lagt mig i hur de skaffar sina pengar och jag har aldrig tagit varken upp deras eller min egen plånbok. Det ända är att de att de fått sova hos mig, för att där kände de sig trygga och jag har hört mycket ur deras liv.

Fast Jocke, det är svårt att tillfredsställa en tjej som har sex som yrke....


Får jag ställa en försynt fråga? Tillhörde Lasse Brandeby dina kretsar?
Varför jag ställer den frågan, är att han i tv-sammanhang en gång sade, jag vill inte kasta pärlor till svinen. Ngt liknande.

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 3 veckor sedan #198807 av Nissegossen
:?: Nej!Tog förövrigt dåligt vid mig...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 3 veckor sedan #198817 av Drummer

skord skrev: jag har nån katolsk skuld att det är fel.

men lusten är så stor.


hur är det för er?


Jag och Anna hade det bra i sängen. Vi båda har taktkänsla. Takt är viktigt i sex. Tjejer gillar accenter när man knu..ar. Jag och Anna hatade/hatar analsex. Sådan skit höll vi inte på med. Man kan säga att jag och Anna hade sex på ett småporrigt sätt. Anna red som hon i Basic Instinct.

Sara och jag gjorde det inte mer än 2 ggr. Det var naturligt och sexigt. Vi testade olika ställningar. Hon gillade missionären bäst :lol: .

Cindy har jag inte haft sex med. Vore roligt senare om jag och Cindy kunde närma oss riktigt.
Mer
15 år 3 veckor sedan #198818 av Isa-Alise
Släng bort skamkänslan och unna dig njutning om du är ensam... även massage är ett bra alternativ om man saknar närhet...
Mer
15 år 3 veckor sedan #198820 av Drummer
Har du gått massagekurser Isa-Elise?
Mer
15 år 3 veckor sedan #198822 av Isa-Alise
Nej, men unnat mig massage då jag levt ensam...