förhållande

Mer
13 år 7 månader sedan #335071 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet förhållande
som en Rollercoaster upp och ner
Mer
13 år 7 månader sedan #335075 av herA
Svar från herA i ämnet förhållande
ja han lär nog ägna sig åt en hel del sånt!!


:mrgreen: :evil:
Mer
13 år 7 månader sedan #335137 av skord
Svar från skord i ämnet förhållande
min kvinna bor 70 mil ifrån mej.


som vi har sagt så ska vi försöka bo ihop. vi vill det båda.


men en del hinder ivägen.



men det går att lösa tycker vi. ibland får det ta tid.
Mer
12 år 1 vecka sedan #479743 av Jasi86
Svar från Jasi86 i ämnet förhållande
Jag har aldrig haft ett förhållande trots att jag är 26 men dock har jag strulat. Jag träffade en kille i USA när jag blev full på en fest men han verkar bara vilja vara vänner eller också är han rädd för förhållanden, för han verkar sjysst. Jag är olyckligt kär :hjärta
Mer
11 år 11 månader sedan #489831 av Luvivane
Svar från Luvivane i ämnet förhållande
Jag har haft min alldeles första pojkvän sedan 4 år tillbaka och vi har bott ihop i 2, dock med resten av hans familj i deras hem.
Det har inte gått bra då jag inte klarar av hans familj och tar ut min frustration på honom.
Vi har varit när att göra slut flera gånger, men båda har insett hur beroende vi är av varandra.
Vi ska dock flytta till vår alldeles egna första lägenhet den 30:e juni!

Jag skulle aldrig klara av att bo själv, för när jag mår dåligt klarar jag inte av att vara ensam..
Vi bråkar en del, vilket oftast är mitt fel eftersom att jag är sjuk och svår att hantera.
Men jag brukar alltid be om ursäkt när jag blivit arg på honom och försöker hela tiden tänka på vad jag säger och gör.
Mer
11 år 10 månader sedan #491118 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet förhållande
Jag har slagit rekord i längd på förhållande..... snart ett år tjoho :groovy :jump :tummenupp :joker :vagen