Att stadga sig?

Mer
8 år 8 månader sedan #768432 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Att stadga sig?
Säger egentligen ingenting om det, men roligt att kunna pika dig Admin och kunna säga skrytmåns! :joker

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 8 månader sedan #768440 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att stadga sig?
Konstigt att reddewil är inloggad samma dag som den här tråden kommit upp?
Mer
8 år 8 månader sedan #768520 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Att stadga sig?
Kom ihåg att visa gästfrihet, ty det har hänt att de som gjort det har haft änglar till gäster utan att veta om det.
Mer
8 år 8 månader sedan #768525 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Att stadga sig?
Vi med en psykossjukdom är ju lite säregna och ofta går det inte ihop med fru, eller sambo och barn? Ja, det säger sig självt att för den som har en psykossjukdom är det svårt att anpassa sig till att ta ansvar för ett eller flera barn. Själv har jag klart och koncist sagt att jag vill inte ha egna barn, men barn redan födda längtar jag efter.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #768535 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Att stadga sig?
Nej. Alltså, nej. Jag vägrar stadga mig. Det verkar faktiskt mest tråkigt att göra det, ärligt talat. Jag lever för dagen och tar saker som de kommer istället :D
Mer
8 år 8 månader sedan #768566 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att stadga sig?
Jag var stadgad i många år, både som frisk och sjuk. Men det var ett väldigt ostadigt liv i det förhållandet så nu känner jag att det får i så fall vara nåt väldigt speciellt. Sa efter det att jag skulle vara singel i 12 år. Det har bara gått 7 :dans