Jag befinner mig på självmordets rand :-(

Mer
12 år 8 månader sedan #423346 av Isa-Alise
Skickar många varma kramar!

Bara för att man har psykisk sjukdom betyder det inte att man är en dålig förälder. Man kan vara en bra förälder, minst lika bra som en helt frisk person. Det har jag flera exempel på.

Fortsätt att kämpa! :hjärta
Mer
12 år 8 månader sedan #423350 av zoegas
Geta ska inte alls skämmas. Hon har helt rätt i vad hon säger. Och det är barnen som man ska tänka på.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 8 månader sedan #423356 av zoegas

trance skrev:

Geta skrev: Jag vet flera fall där det har gått alldeles utmärkt när pappan har tagit hand om barnen.


varför MÅSTE du hålla på sådär geta? snälla sluta.

jag håller med värde, att en sån här åtgärd är rimlig mot en förälder som verkligen behandlar sina barn illa, typ förgriper sig eller misshandlar. men inte pga psykisk sjukdom i sig. det är lika idiotiskt som att ta barn från föräldrar som är fysiskt sjuka. det är självklart att all slags sjukdom påverkar familjerelationer men vafan... det är verkligen så fel det här och det känns som att du har blivit helt överkörd deeply. barn mår väldigt dåligt av när en förälder försöker ta mer och mer vårdnad över barnen från den andra. man har rätt till båda sina föräldrar, om de finns i livet och bor nära varandra.

jag förstår om du inte orkar kämpa emot nu deeply. men jag hoppas du finner kraft till slut och anmäler det här och driver det så långt du bara kan :hjärta

***censur***. Du går och lipar så fort du inbillat dig att någon trampat på dina tår. Det blir självskadandehot mm. Men du drar dig inte en sekund för att förolämpa andra ***censur***. ***censur***. Skaffa självinsikt!

Ändrat av Isa-Alise.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 8 månader sedan #423357 av Isa-Alise
Zoegas, du får gärna ha dina åsikter, men inte gå till personangrepp.
Mer
12 år 8 månader sedan #423358 av zoegas
Herre jävlar. Jag har fått en ny mamma. Hur fan definierar du högt i tak och personangrepp?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 8 månader sedan #423359 av Ness
Det är självklart att man som förälder tänker på barnens bästa. Men att få barnen tagna ifrån sig är bland det svåraste man kan vara med om. Jag tror att ALLA kan förstå det.

Kämpa på D.S :hjärta