Hur många här har barn?

Mer
12 år 1 månad sedan #471128 av ensamflickan
Hur många här är föräldrar? Själv har jag fyra barn.
Mer
12 år 1 månad sedan #471132 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hur många här har barn?
Jag har ett vuxet barn.
Mer
12 år 1 månad sedan #471134 av maria-w
Svar från maria-w i ämnet Hur många här har barn?
Jag är också förälder. Jag har två döttrar. Den ena är 21 och den andra är 6, två olika pappor. Den stora är förlovad och utflugen. Det blev vansinnigt tomt när hon flyttade hemifrån. Jag saknar den där vardagsnära kontakten något enormt.

Jag skulle jättegärna vilja ha fler barn men min envisa, ståndaktige, dominante, beslutsamme make går ännu så länge inte att rubba på den punkten. Jag är rätt arg på honom för det och det vet han. Det är inget vi hymlar med. Psykologen som jag går hos säjer att man kan gå vidare och må bra igen oxå efter såna besvikelser men jag tror inte riktigt på henne.
Mer
12 år 1 månad sedan #471135 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur många här har barn?
Har inga barn. Har varit alldeles för sjuk för att ha barn.
Mer
12 år 1 månad sedan #471139 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Hur många här har barn?
Har heller inga barn. Ibland tröstar jag mig med att jag har "pappersbarn" dvs har skrivit en bok. Och så gjorde jag datorprogram en gång i tiden. Vad jag vet snurrar de fortfarande i burkar lite här och var i världen. Men, hur det är att bli förälder har jag bara känt på i min fantasi. Det verkar vara en stor upplevelse.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
12 år 1 månad sedan #471140 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur många här har barn?
Jag har zero kids och vill gärna ha men det verkar hart när omöjligt med praktiska bitar.....mannen säger nej tex.