Gifta mig eller inte?

Mer
8 år 3 månader sedan #804303 av sodergardfia
Jag tycker att socialt umgänge är plågsamt. Den lilla erfarenhet jag har av sex är inte positiv. Inte min erfarenhet av män heller.plus mitt sociala handikapp.
Kommer jag nånsin klara att gifta mig? Förutsatt att jag kan få såna känslor på riktigt. Är inte alls säker.
Ni kan ju omöjligt veta svaret men vad TROR ni?
Mer
8 år 3 månader sedan #804311 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Gifta mig eller inte?
Vad är det som är så viktigt med att gifta sig?

Jag kommer aldrig att gifta mig för jag förstår då inte poängen med det.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804317 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Gifta mig eller inte?
Avvakta och se vad som händer. Det är nog bästa rådet tror jag.
Mer
8 år 3 månader sedan #804318 av sodergardfia
Svar från sodergardfia i ämnet Gifta mig eller inte?
Det är det ultimata tillståndet. Föreningen mellan man och kvinna.

Jag känner att jag behöver en man men nästan precis alla faktorer talar mot äktenskap för min del. Har väl varit kär högst tre gånger någonsin. Och en av förälskelserna var av homosexuell karaktär. Jag klassar mig inte som homosexuell. Vet inte om jag har någon läggning över huvud taget.

Vet ni, jag väntar och ser! Jag har förhoppningsvis många år kvar och nån gång kanske jag blir kär. Det är inte bråttom.
Mer
8 år 3 månader sedan #804320 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Gifta mig eller inte?
Tittat för mycket disneyfilm. Att gifta sig är bara en försäkring och några ord sinsemellan som inte behöver betyda något och med stor sannolikhet inte betyder något alls när man lämnar in skillsmässopapperna. Gifta har inget med kärlek att göra. Så romantisk är jag.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804323 av sodergardfia
Svar från sodergardfia i ämnet Gifta mig eller inte?
Byt ut ordet äktenskap då. Tänk "seriöst förhållande" istället. Även om just jag tänker i termer av äktenskap.