snyggast

  • Lina
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36941 av Lina
Svar från Lina i ämnet snyggast
håller med dej lotta, lite omogen stämning kan jag tycka...
vem tittaer efter såna tjejer som finns på den där hemsidan är min fråga, och är man stolt över att ha en sån tjej??
jag dömer ingen utan bara undrar...
Mer
18 år 1 månad sedan #36944 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet snyggast
Adressen Lina jag gav var fel. Den riktiga länken var ett kort på hennes överkropp naken bara. Om ni vill så kan jag ta bort länken.
Mer
18 år 1 månad sedan #36967 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet snyggast
Om man inte är "omogen" enligt gängse termer är det nog tveksamt om man är sjuk lina.

sen tycker jag nog att du bör ta bort länken jeff, den är stötande och du framstår som en porrman, och jag inser nu att mitt oralsexinlägg blev plumpmt och lina kanske tror jag menar det och inte travesterar på bimbobrgreppet, för att lätta up stämmingen lite, loco kan kanske berätta att han behadlas som en bimbo av brudarna, plötsligt, förr träffade han själv porrsjärnor.
.
Mer
18 år 1 månad sedan #36996 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet snyggast
Jag gillar tjejer, men är nog ingen porrman Undrande. Jag tycker att en tjej ska behandlas rätt utan massa översexuellt skit som analsex och sadosex. En tjej ska tas på det rätta stället med själ och småporr, men jävlaranamma på samma gång. Tjejer gillar oss män som vill ta för oss, på ett rätt sätt.
  • Lina
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37015 av Lina
Svar från Lina i ämnet snyggast
>undrande, vad menade du med att inte vara sjuk?? jag fattade inte riktigt det inlägget: ) sorry
okej, nej jag blev lite fundersam där ett tag vad som som stod på egentligen, bra att det hela fick en värdig avslutning...hehe
  • Lina
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37017 av Lina
Svar från Lina i ämnet snyggast
att jag inte är sjuk för att folk inte uppfattar mej som omogen?? : )
(oops detta inlägget visar nog mest på dumhet hur som helst: )