fråga till fredric ang porr etc

Mer
18 år 1 månad sedan #37115 av Graatass
Javisst, Fredric. Jag vet inte vad som är felet. Tror, eller är rättare sagt övertygad om, att tjejer och kvinnor känner lika stor lust som vi killar och män.
Men de har kanske mer att förlora? Eller är rädda för att de har mer att förlora?
Eller är det vi män som är alltför rädda för att fråga?
En klar och tydlig fråga bör ju ge ett lika klart och tydligt svar. Och har kvinnan lust och känner för det, så bör det ju inte finnas något hinder. Självklart så har man som man kondom och är beredd att avbryta om den kvinna som man är med plötsligt känner att det har blivit för mycket för henne. Kort sagt att ett nej är ett nej. Var än man befinner sig i akten.
Kanske man inte ska ha så stora förhoppningar om att "vara allt" och "tillfredsställa allt".
Men det finns säkert fler kvinnor som vill dela med sig om detta och som visst får skriva här vad de själva tycker. Utan att jag lägger orden i munnen på dem.
Vi män kan inte hålla vad vi lovar om vi lovar "guld och gröna skogar". Men det kanske inte heller är det som kvinnor i vardagen önskar sig...
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37116 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet fråga till fredric ang porr etc
... min mamma sa att det kvinnor önskar är någon som är lite spännande, som tar dem bort från vardagen.´
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37143 av
Svar från i ämnet fråga till fredric ang porr etc
tack för svaret, fredric.
Mer
18 år 1 månad sedan #37146 av flisan
Jag tror väl inte direkt att någon sysslar med porr för att de tycker att det är så himla kul. Det handlar nog om människor som inte känner att de har så stort värde och kan sälja sig själva till vad och vem som helst.
Många av dem som jobbar inom porrindustrin är sådana som blivit utsatta för sexuella övergrepp som barn, så de har inga direkta gränser för vad som är okej för andra att göra mot dem och inte.
Ofta funderar jag på hur det är för killar i porrindustrin, om inte de är lika utsatta? Oftast är det ju kvinnornas utsatthet man tänker på. Fast kanske är det för att de flesta porrfilmer är tagna ur ett "manligt" perspektiv. Mannen har övertaget och bestämmer. Kvinnan är bara som ett villigt objekt som gör allt för att tillfredsställa männen.
För kom igen vem njuter egentligen av analsex eller ännu knäppare grejer eller att bli sprutad i hela ansiktet eller på andra ställen.
Skärpning killar, börja tänka efter. Och tänk på andra människors och din egen integritet.
Som sagt ett nej är alltid ett nej. Respekt är a och o.

Som det står på ett kort jag fått från Röda Korset, där jag jobbar ideelt: "Kärlek och respekt, ska det vara så himla svårt".
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37158 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet fråga till fredric ang porr etc
Nej Flisan, jag tycker du har fel.
De flesta porrfilmer är inte tagna ur mannens perspektiv. Hur många av oss har ett organ på 20-30 cm att tillfredställa vår partner med. Männen görs till djur: "hingstar" i porrfilmernas värld.
Hur många grabbar får inte komplex när de ser vad porrhingstarna kan prestera?
Mer
18 år 1 månad sedan #37166 av Undrande
.

Anmnars verkar hela samhället gå väldigt mkt åt sex.
Kanske väljer man att bli nedsprutad isf att skära sig? Kanske är det vart 1000$? Vad vet vi...
Porrskådespelarna är ju individualister. En del ser sex som att skaka hand, andra är främst exhibishionister(vanligast, och har man den läggningen börjar man ju ofta tidigt flasha sig) En ung tjej jag talade med sa att det vore hennes dröm att medverka i porr med gamla gubbar, men hon ville inte utsätta sin familj för "skammen"-
Hade hon vetat att den bara sändes i USA och inte KUNDE komma hit skulle hon allså velat.
Se har man ju problem med att hta dt man söker sexuellt, jag kanske gillar att visa mig i köksfönstret, eller ageplay med eller analsex, aller...ja...förr tog man vad man fick av ens partner, nu när det inte är tvåsamhet på samma sätt vill man ha hela kakan.


Jag har aldrig sett någon som kan argumentera logiskt för att det skulle vara någon skillnad på en hora och en arbetare. Själv har jag aldrig besökt en prostituerad ska tilläggas, men jag undrar lite själv varför jag inte gör det?

Är jag bög? Jag skulle ju aldrig erkänna det kanske? Fast jag tycker män är äckliga som f-n, så då är jag nog väldigt kinky...