Vad kan jag göra åt min förlorade ungdom & ensamhet?

Mer
7 år 1 månad sedan #915374 av Geta
Inte verkar du att vara så gammal. Idag behöver det inte vara något problem att vara
flintskallig, då det är modernt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 månad sedan #915381 av Jocke
Ja, för mig så är det kört! Är nästan 55+, och kommer nog aldrig mer kunna dejta ngn tjej, det får då bli en yngre variant, eftersom Damerna i min ålder är ganska upptagna. Men jag kände när jag var på kursen igår, att det är vi mot dem, känner ingen gemenskap med ngn i klassen.

Ja, mina minst 25 år inom psykiatrin, har nog försämrat mina aktier på tjejfronten? Vet att man inte får säga brudar till tjejer, ngn kan ta illa upp? Jag är idag inte ledsen över att jag inte har ngn riktig förhållande, om man nu inte räknar med det man hör?

Det är onödigt att ta livet av sig 733215 , jag kände att på kursen pratade vi om härskartekniker, så kände jag att även tjejer kan använda ett maktspråk! Det blir nog inget mer kursande på ett tag.

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 1 månad sedan #915502 av Admin1
Det bäst är att inte tänka och gräma sig för förluster. Håller man på så länge lider man inte längre av det. Annars ett livslångt lidande.
Mer
7 år 1 månad sedan #915546 av memphis
Absolut. Det bästa man kan uppnå för sig själv är att öva sig att inte vara bitter. Som ordet bitter antyder, det försurar livet, och bara för en själv. Vill du vara attraktiv för unga tjejer är det charm o positiv energi som avgör. En sur bitter person blir ingen attraherad av. Kalla fakta. Flintskalliga grabbar kan få hur fina tjejer som helst.
Mer
7 år 1 månad sedan #915559 av memphis
Förresten underlättar det att inte vara helt barskrapad också i inledningsskedet. Att låtsas ha lite mer pengar än man har. Inledningsvis. Sen kan sanningen komma fram. Ingen vill ju ha nån som man hela tiden måste betala allt för. Som tjej är det mer ok att inte just ha några pengar. Tror det.