Blir så jävla frustrerad, kan inte onanera på medicin

Mer
6 år 11 månader sedan #936739 av Carmen Al Kebab
Blir så jävla frustrerad, kan inte onanera på medicin.

Om jag lämnar landet så kommer dem dra in mitt pass... Alltså blir jag tvungen att leva utan sex i hela mitt liv... Vad finns det då kvar att leva för? Jag har inte testat alla mediciner, men alla som jag har testat hittills har dödat sexlusten helt.

Ska förtydliga, det finns en liten sexlust kvar... Men jag kan knappt få stånd eller utlösning.
Mer
6 år 11 månader sedan #936740 av Amandara
ja, håller med....sexlusten är stendöd
Mer
6 år 11 månader sedan #936765 av Nissegossen
Grabben den här jag utskriven, den går på högkostnadskortet, kostar alltså som alla andra receptbelagda mediciner. Gången är vårdcentralläkare, remiss till Urolog, ingen läkare, sköterska för dig att visa hur man gör får du injicera själv inför ögonen på henne, gå ut, sitta en kvart i väntrummet varpå gå in igen, ned med brallan, se på ståndet vill sköterskan se. Gå hem, runka av dig! OBS! Vill varna dig för att ta för hög dos, då blir medicinen oduglig, då återstår naturligt stånd.
[youtube:1w1lwz3s]nb7ixdNIfZM[/youtube:1w1lwz3s]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #936962 av Admin1
Kan vara sjukdomen, stress eller medicinen. Du kan ju diskutera saken med din läkare.
Mer
6 år 11 månader sedan #937015 av Kloppe
Har haft samma problem på Risperdal. När jag hade Latuda märkte jag en enorm skillnad till det bättre.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
6 år 11 månader sedan #937242 av Carmen Al Kebab
Blev du inte mycket rastlös i hela kroppen & kände kryp i kroppen? Jätte obehagligt att försöka somna med det.