Saknar ni att ni inte har barn och familj?

Mer
6 år 11 månader sedan #940287 av memphis
jag saknar inte barn o familj för jag har hundarna att ta hand om. dessutom blir jag lätt mentalt överbelastad o behöver då mycket tid för mig själv.
Mer
6 år 11 månader sedan #940288 av Geta
Jag minns, när jag jobbade på 80-talet. Då fick alla mina arbetskamrater barn. Då kände jag mig lite utanför.
Mer
6 år 11 månader sedan #940289 av memphis
Jag saknar inte barn o familj för jag har ju hundarna att ta hand om. Dessuton blir jag lätt mentalt överbelastad o behöver tid för mig själv.
Mer
6 år 11 månader sedan #940292 av Drummer

Ella skrev: Men man bör inte se ned på sig själv pga ekonomin. Man bör inte tänka för mkt elr oroa sig över pengar. Kanske du kan be om hjälp
Att få en bidragsanställning? Tänker om det går så blir ekonomin bättre. Självklart vill man reda sig själv ekonomiskt


Jag inser själv att ska man börja arbeta när depressionen släpper så är första anhalten Samhall vilket är ett bra jobb! Människor har förståelse för varandras problem! Men jag har större potential än det om min hjärna bara fungerar som den ska och mår bra! Inte för att jag tror att jag ska bli företagsledare, det kommer jag aldrig att klara men att vara förman åt ngr stycken på ett lager skulle nog ihop med välmående få mig att träffa flickvän och starta ett Svenssonliv! Känns långt borta nu bara!
Mer
6 år 11 månader sedan #940293 av Ella
Saknar en man att gå på bio med, konstutställning, teater , sitta hemma å mysa på fredag kvällar osv.
Mer
6 år 11 månader sedan #940297 av Geta
Sånt gör jag alldeles ensam.