Förhållande!

Mer
6 år 10 månader sedan #948648 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förhållande!
När jag var yngre var det nog så.
Mer
6 år 10 månader sedan #948649 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Förhållande!
Förstår då var du någorlunda frisk!
Mer
6 år 10 månader sedan #948652 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Förhållande!
Du Drummer är nog mer utsatt i Borås än här i min kommun där jag bor som liknar Twin Peaks! Typ, "alla" är kriminella eller nåt sånt i ditt område?

Jag har alltid upplevt som om denna kommun som jag lever i är som Twin Peaks stad. Som jag tolkar som att "alla" här har med onda ande makter att göra... .

[youtube:29vzh5py]jxlGtcW1Qg8[/youtube:29vzh5py]
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #948662 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Förhållande!


Har ikväll tittat på en grammisgala, som bara spelade Springsteenlåtar. Riktigt bra! Jackson Browne var bra, men även Neil Young!

Relationer är riktigt svårt Drummer, har nog redan berättat att det kapitlet nog är avslutat kanske?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 10 månader sedan #948687 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Förhållande!
Förr hade jag inga problem med mina förhållande. Det var nya stup i kvarten om så bara för natten. Var när jag gick på krogen i min ungdom.
Numera skulle jag aldrig gå på krogen för att jaga tjejer, har vuxit ifrån det. Dessutom hänger det på pengar, som jag på den tiden när jag jobbade samtidigt hade jag mer pengar i förhållande till vad en kväll på stan kostade och mina pengar av idag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #948951 av Carmen Al Kebab
Svar från Carmen Al Kebab i ämnet Förhållande!
Nja, det du behöver är karriär så du kan tjäna mycket pengar och spendera på tjejer.

Partner tröttnar man på.