Ensamhet

Mer
6 år 4 månader sedan #995963 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ensamhet
- Hur tror du att det blir med störande ljud i en sociallägenhet?
- Jag har bott på en mycket tyst plats länge. Det kommer bli mycket nya ljud vart jag än flyttar. Det är hur som ett relativt litet problem, jämfört med alla låsen jag haft att kämpa med så länge.
- Jag tänkte kanske måla den här bordsskivan nån färg.

~ mitt Norénska liv.
Mer
6 år 4 månader sedan #995987 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ensamhet
Sociallägenheter är väl insprängda bland andra lägenheter. Det är väl inte hus bara för socialfall.
Mer
6 år 4 månader sedan #995991 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ensamhet
Ja så är det nog Geta! Men i den här lilla hålan har de tydligen byggt ett helt hus de förfogar, får höra mer den 13:e hur det står till. Även om det huset är sprillans nytt så skulle jag hellre ta en "insprängd" och ha blandade grannar. Ska se hur det ligger till på mötet. Jag har ju en anledning till att jag inte bara vill ha socialt missanpassade grannar, och det är mina gamla drogvanor kan poppa upp igen. Men jag har aldrig haft en sociallägenhet förut, så det kan nog bli bra också!
Mer
6 år 4 månader sedan #995994 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ensamhet
Menar du att du kan komma i dåligt sällskap.
Mer
6 år 4 månader sedan #996004 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ensamhet
Ja påtvingat grannar som inte respekterar ens frid. Och, om det luktar cannabis i trapphuset vill jag nog köpa mig en bit! Men viktigast för mig är att jag får leva mitt liv i lugn och ro. Jag är mycket känslig för stress och måste ha lugn och ro.
Mer
6 år 4 månader sedan #996070 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ensamhet
Du kanske får paranoia i ett helt hus med sociallägenheter. Misstänker grannar för allt möjligt.