Hur ofta runkar ni?

Mer
6 år 9 månader sedan #961848 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hur ofta runkar ni?
Kan runka trots man har tjej. Runka på; [youtube:19eb0pn6]KGpwWuq-IvM[/youtube:19eb0pn6]
Mer
6 år 9 månader sedan #961852 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet hur ofta runkar ni.?

Schizofreni skrev: Ja
Rent statistiskt har män mer heterosexuellt sex än kvinnor. OM det inte beror på att en del överdriver och andra underskattar vet jag inte riktigt vad det är frågan om. Kanske är det ett mirakel från gud som fuckat upp statistiken?

Kristdemokraterna kanske känner trycket på sina axlar att plöja åkern och så sin säd trotts att de egentligen inte vill och kvinnorna måhända har det mer i den trosinriktningen med satsläran, vad vet jag.

Men vi bör icke glömma ämnet! Så runkar Kristdemokraterna mindre?
[youtube]fUspLVStPbk[/youtube]
Betänk att varje spermie är helig!


jag har också hört att den katolska kyrkan säger att preventivmedel är synd man får absolut inte som katolik använda kondomer tex. 8O
Mer
6 år 9 månader sedan #961853 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hur ofta runkar ni?
De gäller o slänga ut sig där ute, när ja träffade mitt ex var ja inte sugen på o göra nåt socialt, men gick med en psykiatri kurs för ja ville träffa en tjej o tvingade mig dit o där träffade ja henne. Eller fan bara fråga kassörskan i matvaruaffären eller vem fan som helst om hon vill ta en öl nångång.
Mer
6 år 9 månader sedan #961860 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Hur ofta runkar ni?
jag har satt ut lite kontakt annonser får vänta på svar. :dans
Mer
6 år 9 månader sedan #961861 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hur ofta runkar ni?
Ok bra! men min kusin säger alltid att de e typ 10% av tjejerna som svarar så man måste va aktiv som fan o skriva mycket först. Va me på happypancake eller e men ja orkade inte.
Mer
6 år 9 månader sedan #961862 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hur ofta runkar ni?
Min hund skulle inte låta mig ha sex i vilket fall, han sover i min lilla säng o skulle nog inte bli så glad om nån kvinna började konkurrera om den.