Första dejt!

Mer
6 år 5 månader sedan #993717 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Första dejt!

Geta skrev: Måste förklara. Härom dagen orkade inte Sjukihelahuvudet klä om för att gå på läkarbesök. Hon tänkte gå i pyjamas. Nu hade hon kanske fått energitillskott inför dejten?

Som att be om att bli inlagd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #993719 av björk
Svar från björk i ämnet Första dejt!
En tjej som hette Emma precis som en
av våra (två) Råttor fråga chans på mig
när 4-an (5-an vi flanera i korridoren men
jag knöt aldrig "ann" jag sa heller inget
bara knäpptyst. Sen var det en i 7 årskurs
rik som ett troll hon babbla massa uppfordrande jag var tillmötesgående tiden
gick å jag krusade o koncentrera mig att tillmötesgå henne sen att hon märkte den
taniga "profilen" jag kunde bistå me tyckte
hon på de mentala planet att jag va ett kasst
skämt. Jag hade de sociala arvet att gå efter
å de va rätt o slätt pissigt. Jag kände mig sårad för hon bara nonchalera mej med nöje. Att jag hade krusat en som såg tyyp såg upp till mig. Om man tar nu te.x..



Pappa är i USA av alla ställen å hjärn-tvättar
en avart's religions dyrkande "sopa" han blev trött på att behandla oss så han startade om igen på orörda marker och är ganska klar
med en jordgubb.... Som är ganska friskt
vanställd han är nöjd med den grunden
och på femöret blev han av händelse vanställd själv..... Hon är vidsynt men hon kommer
aldrig genomskåda Hasses kaliber bluff spelet

Han är lite leka med eld i ett nötskal som ni förstår :!:
Mer
6 år 5 månader sedan #993761 av Sjukihelahuvudet
Svar från Sjukihelahuvudet i ämnet Första dejt!
Jag ville ha pyjamas på läkarbesöket men jag hade inte det, det är skillnad. Trodde ni skulle vara lite gladare för min skull men icke.
Mer
6 år 5 månader sedan #993762 av Sjukihelahuvudet
Svar från Sjukihelahuvudet i ämnet Första dejt!
När jag i den andra tråden skrev "jag går som jag är" syftade jag inte på att jag skulle gå dit i det jag sovit i, utan att jag inte skulle duscha DEN DAGEN och ha kvar mitt gamla smink DEN DAGEN för att jag mådde extra dåligt då och inte hade sovit. Sarkastiska kommentarer passar inte in här. Ja, jag är lättstött men om ni inte har något snällt att säga så behöver ni inte säga något alls. Om en kille inte tycker om mig som jag är (knappt något smink och en dag gammal dusch) kan han dra. Nej, jag trodde viska skulle vara lite mer stöttande när det äntligen händer något positivt i ens liv men ni kanske tänder på dåligt mående. Förlåt, men jag tror ni får ha viska för er själva ett tag. Jag vet att jag inte kommer bli saknad.
Mer
6 år 5 månader sedan #993763 av Geta
Svar från Geta i ämnet Första dejt!
Det var ju tråkigt att höra. Däremot var det glädjande att du var på dejt. Vi är inte alltid så fina i kanten här på Viska.
Mer
6 år 5 månader sedan #993768 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Första dejt!
Det ska inte vara massa kosmetika och parfymer imo.

/Dave