Varför är det så många singlar bland psykiskt sjuka?

Mer
6 år 2 månader sedan #1020746 av Miika

Amandara skrev: Jag vill vara särbo med en hyvens man.

Samma här
Mer
6 år 2 månader sedan #1020752 av Nissegossen
Gärna en i området som vill som jag vara särbo, detta för att jag behöver en dörr att stänga om mig

Att först bo ihop i 13 år 24/7 klarade vi inte längre att bo ihop, efter det särbo, lärde jag mig att vilja vara särbo, men nu är det borta sedan länge

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1020832 av Admin1
Det är krävande att umgås med andra och all samvaro med andra är inte trivsam. 70-75 % lever ensamma med psykossjukdom.
Mer
6 år 2 månader sedan #1020884 av Nissegossen
Jag är själv mycket social och träffar gärna människor, jag gillar mycket folk som kommer till mig, det är inga problem med det..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1020885 av Nissegossen
Det som är sagt här, stannar härinne. Måste skilja på vad jag kan förmedla.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1021069 av Carmen Al Kebab

Nissegossen skrev:

LonelyisBack skrev: Jag vill träffa den rätta men detfunkar aldrig! Mitt problem är att människor är idioter

:tänk Du kanske själv är en större idiot själv, kan du tänka det?

Vad vill du jag ska svara på en sån fråga ingen betraktar en som en idiot eller gör du det kanske? Vore sorgligt isåfall att klanka ned på sig själv på det viset!