Dating

Mer
5 år 10 månader sedan #1066721 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Dating
Håller med en date, ett förhållande eller vad man en söker är så mycket mer än bara sex.
Alla män är inte heller sexfixerade monster men efter allt som varit på tapeten i medier senare tid börjar man faktiskt att fundera.
Det finns bra män därute och kvinnor också för den delen. Lever på tesen , att det finns en för alla.
En som kan stå ut med ens tillkortakommanden och brister, till och med finna vissa drag charmerande.
Mer
5 år 10 månader sedan #1066741 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dating
Skit samma men självklart skall man tala om sanningen. I huvudet det man tänker går direkt upp till om så vore Gud, varför skall jag inte vara ärlig då högre makt hör vad jag tänker? Det är signifikativt för sjukdomen

Visserligen kan jag hålla käft men jag är öppen i denna sjukdomen. Hade en som jobbade med oss som handledare. hon sade ni är för härliga ni säger rätt ut vad ni tänker....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1067058 av Richard
Svar från Richard i ämnet Dating
Jag gör alltid bort mig på dater...
Mer
5 år 10 månader sedan #1067103 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Dating
Det tokigaste jag gjort var att åka på kryssning med en person jag aldrig träffat innan! Det var en ganska bra match, vi delade hytt men blev magsjuk av buffén tror jag, så spenderade rätt mycket tid på toan...herregud hade aldrig gjort ett sånt tilltag igen. Tänk om det varit en person man inte stått ut med...kanske man fått hoppa överbord och simmat tillbaka till Sverige :wink:
Mer
5 år 10 månader sedan #1067162 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Dating
Mina dater har aldrig gått vidare. Jag har inte hittat den rätta.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 10 månader sedan #1067168 av memphis
Svar från memphis i ämnet Dating
bättre inte hitta den rätta än att hitta fel kanske. skulle tro.