Hur ska jag kunna dejta psykiskt sjuka?

Mer
5 år 5 månader sedan #1111327 av Geta
Det är inte så bra idé att ragga på psykevårdare. Det är inte tillåtet. De måste sluta, om de blir ihop med dig.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1111329 av Utomjordingen
Psykevårdaren kan alltid hitta ett nytt jobb för det gjorde mitt X som var psykevårdare på den avdelning som jag var tvångsinlagd/tvångsmedicinerad.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 5 månader sedan #1111384 av Fantasio
Gå på krogen och håll ögonen öppna. De med psykisk sjukdom är rätt lätta att känna igen. Men jag aktar mig för de med borderline, jag drar alla över en kam. Fast man måste väl umgås ett tag för att upptäcka det, men att nåt är fel märker man rätt snart. Eller gör som jag, dra runt på stan och stanna här o där. Jag fick en autistisk dam på halsen. Fast autism är kanske ingen psykisk sjukdom. Lycka till, Carmen El Kebab.
Mer
Mer
5 år 5 månader sedan #1111498 av Richard

memphis skrev: Rökrutan utanför psykavdelning.

Alla tjejer jag träffat via psykavdelning, har varit i rökrummet. Det var rena cirkusen i rökrummet en gång! Sånt piggar upp... :D
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1111510 av Utomjordingen
Helt rätt det där med rökning! Det är där man börjar känna patienter och även ibland psykevårdare - fast jag har förstått att psykevårdarna får inte röka cigaretter under samma tak som patienterna men det händer att dom gör det ändå.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.