Dömda att leva ensamma?

Mer
4 år 3 månader sedan #1219255 av Clean
Svar från Clean i ämnet Dömda att leva ensamma?
Det blir juh en utsatthet för friska att ha en sjuk schizofren partner precis som du nämner Geta! Vänner kan gå bra ibland!
Mer
4 år 3 månader sedan #1219277 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Dömda att leva ensamma?
Av 4,7 miljoner hushåll i Sverige är 1,8 miljoner ensamma. Vi med schizofreni utgör 45000, så det är mest andra som lever ensamma.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219279 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Dömda att leva ensamma?
Ibland känns de som man e skräp som lämnats kvar längs vägen. Men vägrar tro att jag inte kan träffa någon, gäller o bara slänga sig ut där o leva sitt liv så dyker förhoppningsvis chanser upp, som man förhoppningsvis tar. Svårt när man e så isolerad som ja e dock o bor i en småstad som alla i min ålder flyttar/flyttat från.

Går till affären, gymmet, systemet, föräldrarna o psykiatrin. Men de e lugnt ja har nåt på g på systemet, fördelen e att de vet redan att ja dricker. Ska till punkrock holiday i Slovenien nästa år med min kompis o hans kompis, så bara det e en förbättring, förra året åkte ja själv. Nu känner ja dessutom en massa folk som ska dit i år igen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219295 av Richard
Svar från Richard i ämnet Dömda att leva ensamma?
Jag har inte bott ihop med någon, o skulle inte vilja det heller. Jag är introvert o trivs bäst ensam, men har ändå ett visst behov av att komma ut o träffa lite folk (min dagliga verksamhet). Har fått kontakt med en ny tjej som gärna har sex, hon ska i.o.f. gifta sig snart, men hon säger att de har ett öppet förhållande o vill gärna ha trekant o sånt. Det är ganska festligt, men jag saknar inte sex särskilt mycket heller. Hade inte sex så ofta med mitt ex heller. Men kan vara med för skoj skull.

Jag klarar inte av att ha ett förhållande heller egentligen, men en KK är ok.
  • MetroGirl
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1219298 av MetroGirl
Svar från MetroGirl i ämnet Dömda att leva ensamma?
Ja gillar andra, men är ensam
Mer
4 år 3 månader sedan #1219299 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Dömda att leva ensamma?
Vill inte knulla runt. Har inget intresse av det. Vill bara mysa med en mullig kropp. Finns nog många jobbiga människor där ute.