Avslöjad

Mer
19 år 9 månader sedan #2364 av scorn
Avslöjad skapades av scorn
Min mamma hittade ett gammalt självmordsbrev. De vet inte att jag är sjuk, snarare: de visste inte att jag är sjuk. Helvetesnatt, MoA och familjesamtal. Något positivt med att vara avslöjad? Nu kanske min familj vänder sig emot mig och... Paranoian tar över. Igen.
Mer
19 år 9 månader sedan #2365 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Avslöjad
Jag tror inte alls att din familj vänder sig emot dig pga brevet.
Jag tror att det är bra att dom får veta att du är sjuk, men jag vet också hur svårt det är när föräldrarna får veta det. Det är väldigt jobbigt, men då slipper man iaf dölja det så mycket.
Mer
19 år 9 månader sedan #2366 av scorn
Svar från scorn i ämnet Avslöjad
det är plastsamtal hemma nu. alla tassar på tå för min skull "vill inte störa". Vill ha tillbaka det som var igår, nu är mina matvanor under inspektion och ingen ska resa bort. får inte lämnas ensam. det har vänt sig emot mig. mitt hem som en gång var tryggt är nu borta, jag sörjer.
Mer
19 år 9 månader sedan #2369 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Avslöjad
Hej!

Jag tror inte heller att de vänder sig mot dig, men jag misstänker på reaktionen att de är rejält omskakade och chockade. Jag tror att du måste tänka på det, eftersom de kan ju reagera lite konstigt framöver. Försök att lugna ner dem lite, så tror jag att det kommer att gå bra.

Admin
Mer
19 år 9 månader sedan #2370 av scorn
Svar från scorn i ämnet Avslöjad
inte lätt att lugna ner någon när jag inte kan göra det med mig själv. min psykolog är död (eller "sjuk" som De vill få mig att tro). mamma har lånat böcker om schizofreni och pappa vill åka med mig till liseberg. det värsta är väl att de har plockat fram foton på mig från när jag var barn.
Mer
19 år 9 månader sedan #2386 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Avslöjad
Vilka böcker om schizofreni har din mamma lånat? Låter intressant.

Admin