Richard mår bättre! (F.d. Hur dör Richard?)

Mer
6 år 5 månader sedan #988737 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur dör Richard?
Du har inte fått ryggskott? Det kan ge stelhet i ryggen. Haft det och körde med värmedyna. Bechterews sjukdom ger ryggsmärtor och är en inflammation i ryggen.
www.doktorn.com/artikel/ont-i-ryggen-kan...%B6k%C3%A4nd-sjukdom
Mer
6 år 5 månader sedan #988843 av Richard
Svar från Richard i ämnet Hur dör Richard?

Nissegossen skrev: Förövrigt, kul att du håller dig vid liv


Tack! Jag ska försöka sluta tänka så negativt.

Admin1 skrev: Du har inte fått ryggskott? Det kan ge stelhet i ryggen. Haft det och körde med värmedyna. Bechterews sjukdom ger ryggsmärtor och är en inflammation i ryggen.
www.doktorn.com/artikel/ont-i-ryggen-kan...%B6k%C3%A4nd-sjukdom


Nä, det är inte ryggskott, Bechterews sjukdom visste jag inte om.

Men, när jag vaknade i morse (hos min pappa i Helsingborg, eftersom jag var på fest där), så märker jag en befriande känsla i ryggen! Större delen av värken har släppt, men en viss stelhet finns kvar. Ligger nu på 2 mg Haldol, o idag har jag inte heller märkt av några psykiska märkligheter heller!

Hoppas nu detta kan hålla i sig! :D
Mer
6 år 5 månader sedan #988913 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur dör Richard?
Tja, du kan leta efter en bättre säng än den du har, förmodligen soffan du låg där på är bättre än din egen säng

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #988916 av Richard
Svar från Richard i ämnet Hur dör Richard?

Nissegossen skrev: Tja, du kan leta efter en bättre säng än den du har, förmodligen soffan du låg där på är bättre än din egen säng

Jag har en klarbäddad dubbelsäng, men jag sover alltid på soffan hemma... Jag vet inte varför... :rolleyes:
Mer
6 år 5 månader sedan #988920 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur dör Richard?
Lägg dig på sängen istället för soffan i din lägenhet är inte rätt ställe, du sov bättre där du var än hemma, tänk till, var sover du utan att få trubbel med ryggen?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #989089 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur dör Richard?
Om du har stelhet pga antipsykotikan går det att upptäcka genom att sticka upp armen och röra den. Får man motstånd då finns stelhet men annars inte.