Nyköpings psyket dödade en kvinna av en miss i vård!

Mer
6 år 4 månader sedan #1002212 av Geta
Patienten var kanske självmordsbenägen redan innan inläggningen. När hon/han var inlagd var hon/han skyddad. När hon/han blev utskriven passade hon/han på att ta livet av sig.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #1002216 av
Jo så kan det nog oxå va Geta!
Mer
6 år 4 månader sedan #1002218 av cecilia76
Svårigheterna hopar sig efter utskrivningen, då tar en del självmordet.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #1002219 av
Men skulle ge den vården man behöver för att inte ta livet av sig skulle det inte hända tänker jag! Men ändå tar vissa människor livet av sig och det är så himla sorgligt! Omsorgen måste sakna nåt och det dom saknar är att kunna hindra människor från att ta livet av sig själva för annars hade det inte funnis!

För det är svårt för någon med självmordstankar med massa ologiska tankar och känslor om att det finns inte ett annat liv och bättre och välmående vilket det gör om man inte gör det! Det vet jag av egen erfarenhet! Jag kommer ihåg när jag hade akuta självmordstankar hur ologiskt det var egentligen! När jag börja hos psykolog och tog antidepressiva så börja man tänka klarare och ficl hos psykologen ut allt skit man kände! Så börja jag leva igen! Fast jag hade inget hopp kvar! Men ändå tog jag mej därifrån och har inte haft självmordstankar på flera år!
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #1002221 av
Ja Cecilia så är det för vissa oxå! Kan man ana....
Mer
6 år 4 månader sedan #1002223 av Geta
Det kan vara en fix idé att försöka ta livet av sig.