Jag borde nog va tyst om det här. Men behöver moraliskt support!

Mer
4 år 6 månader sedan #1190475 av Loni
Länge har jag skött mej väl sedan flera år tillbaka när jag blev utskriven från rättspsyk. Men jag har levt fattigt.

Nu har möjlighet till två mindre stöt för att få lite extra pengar och som vanligt kommer det inte finnas några bevis. Om dom inte är totalt på mej. Jag avskyr leva fattigt. Dessutom är det ingen som kommer till skada.

Så hur gör jag?

Sist jag gjorde en stöt fick jag 150000 kr och inga bevis. Det var under tiden jag satt på rättspsykiatriska.

Dom här mindre stötarna blir ihop 30 000 kr extra. Då tänkte jag åka till utlandet med min kusin...

Även om polisen är mej på spåret kan dom inte bevisa nånting. Hahaha
Mer
4 år 6 månader sedan #1190478 av zoegas
Fint att du golar dig själv innan.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 6 månader sedan #1190481 av Loni
Precis inga bevis. Sedan även har jag inte planerat och frågar efter råd vill juh göra det rätta så säg mej nu vad ska jag ta mej till för att göra det rätta? Dessutom är jag mytoman... Det vet alla hur mycket lögner har jag inte kommit med.
  • Jone
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1190484 av Jone
Det rätta är att inte göra något olagligt.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Jone.
Mer
4 år 6 månader sedan #1190485 av Loni
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1190486 av PsychoWard
bara för att du säger att det inte finns någon som kommer till skada, så är det ju inte sant för det.

lögner lär leda till helvetet btw, vänd om.

◄ Proverbs 26 ►
…18Like a madman who throws Firebrands, arrows and death, 19So is the man who deceives his neighbor, And says, "Was I not joking?"
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.