Som vissa av er räknat ut fick jag ett återfall i måndags!

Mer
4 år 4 månader sedan #1211209 av Clean
Nej det ska jag inte än på ett tag i alla fall. Jag får se. Men målet är "clean". Jag måste boka en ny tid hos henne. Första mötet skulle jag ha förra veckan. Men jag fick förhinder.

Jag hoppas det är en bra drogterapuet som kan hjälpa mej. Jag har aldrig haft en drogterapuet. Så jag vet inte vad det är jag ger mej in på sen har jag ingen erfarenhet så jag vet inte alls över huvud taget.
Mer
4 år 4 månader sedan #1211255 av krokus
Clean,
Var rädd om näsan, haha!
Nä, men skämt och sido, NA (det heter så väl) kanske vore nåt?

www.nasverige.org/
Mer
4 år 4 månader sedan #1211262 av Clean
Om NA va på nätet och man var anonym, men aldrig att jag blir social. Dom fåtal människor som har funnits och finns har ibland tagit två eller tre år att ta bestämma sig ha kontakt som vänner.

Så är jag med alla människor utan undantag!

Så låt inte tro att jag är extrovert här på viska att jag är det i verkliga livet.

Dessutom har jag mycket lättare skriva än prata. Det människor klagar på i verkliga livet att jag inte pratar eller ens säger hej.
Mer
4 år 4 månader sedan #1211298 av Cosmos

Clean skrev: Nej det ska jag inte än på ett tag i alla fall. Jag får se. Men målet är "clean". Jag måste boka en ny tid hos henne. Första mötet skulle jag ha förra veckan. Men jag fick förhinder.

Jag hoppas det är en bra drogterapuet som kan hjälpa mej. Jag har aldrig haft en drogterapuet. Så jag vet inte vad det är jag ger mej in på sen har jag ingen erfarenhet så jag vet inte alls över huvud taget.


Jag har gått länge hos en drogterapeut. Hon var super :jump och hjälpte mig till många nyktra perioder. Under det senaste året har det ju intet gått så bra utan jag har varit på en hårsmån från LVM. Så nu görs en utredning för att se om jag är mogen för en behandling. Det blir i sådana fall i öppenvård eftersom jag har katt. Och till ett behandlingshem vill jag bara inte.
Mer
4 år 4 månader sedan #1211307 av Clean
Vad najs att det var super med drogterapuet. Nej behandlingshem har man varit med om och det har varit najs, men ingenting jag väljer frivilligt! Men det är ingen tal om LVM så det blir öppenvården oxå för mej. Myndigheter gör en utredning. Men vet ingenting än. Det är myndigheter som pressar psyket att screena mej på droger. Det är väl bra för jag vill faktiskt inte ta droger över huvud taget. Men jag hör ibland för mycket elaka röster därför är det lätt att ta till droger. Då får jag lite självförtroende mot rösterna!

Lycka till med ditt och katten! Du kanske borde testa drogterapuet igen! Kanske psykolog oxå?
Mer
4 år 4 månader sedan #1211407 av Admin1
För alkoholberoende finns ju några mediciner. Antipsykotika minskar effekten av amfetamin.