Fallenhet för missbruk

Mer
4 år 4 månader sedan #1215786 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fallenhet för missbruk
Man väljer sina missbruk, jag valde bort knarket, efter att blivit fast för i tur och ordning cigaretter och alkohol då jag hade abstinens på båda det var, inte en sak till. hade jag inte tagit det beslutet hade jag antagligen inte levt idag

Att jag idag snusar är att jag måste få bort rökat annars hade jag troligtvis varit död eller sjuk pga rökning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1219193 av björk
Svar från björk i ämnet Fallenhet för missbruk
Jag har tablett missbruk.

För två veckor sedan satte jag i mig 1-2 kartor d-vitamin.

Nu idag satt jag i mej en karta c-vitamin.

Tillika så har jag tagit benso varje dag (stesolid i ca 8-9 år
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1219195 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Fallenhet för missbruk
Jag drack c-vitamin-brus i mängder när jag jobbad. Inget negativt hände.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219313 av Richard
Svar från Richard i ämnet Fallenhet för missbruk

zoegas skrev: Rysk roulett.

Jo, fast de flesta av drogerna kom direkt från apoteket, o kunde doseras korrekt, t.ex. fentanylen. Men heroinet kom ju från gatan o man kan omöjligt veta hur pass starkt/utblandat det är. Jag litade endast på min polares rekommendation, första gången tog jag heroin i näsan, andra gången injicerade jag det. Sen sa jag; -STOPP! Nu blir det inte fler gånger! Nu har jag testat det o vet hur det känns, det känns helt underbart. Sen såg jag bl.a. en polares polare, hans armar var så sönderstuckna av kanyler så man blev äcklad! O det är bara ett exempel på hur man kan bli efter långvarigt missbruk!

Flubromazepam o flubromazolam var nog ganska överdoserade också. De var s.k. "RC-droger" då, o jag fick en minikapsel av varje sort. Slocknade direkt båda gångerna jag testade de, o då är jag ändå van benzo-användare... Helt vansinnigt egentligen... Amfetaminet kom också från gatan, o fan vet vad det innehåller som man sköt isig... :väggen
Mer
4 år 3 månader sedan #1219323 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fallenhet för missbruk
Har missbrukat C-vitamin i flera år. Det är så kul att höra bruset i glaset.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219379 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fallenhet för missbruk
För mycket vitaminer och mineraler kan vara skadligt

"För höga doser av vitaminer och mineraler kan vara skadliga för kroppen. För vissa ämnen är det relativt liten marginal mellan vad som är nyttigt för kroppen och vad som kan leda till negativa effekter. Exempel på detta är A-vitamin."

www.livsmedelsverket.se/livsmedel-och-in...ver-extra-vitaminer/

Faktum om man äter extra vitaminer dör man i förtid, bra att komma ihåg

www.svt.se/nyheter/vetenskap/vitamintill...ttrar-inte-din-halsa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum