Hela jävla mitt system skriker efter knark!

Mer
3 år 7 månader sedan #1279163 av memphis
Kan inte tänka mig att det är bra för självkänslan att sitta i en ring och kalla sig själv för narkoman/alkoholist! Tror att det gör mer skada än nytta i många fall.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1279179 av Pimed
Jag är inte en typisk narkoman. Har aldrig varit i narkomankretsar. Däremot bland flummare och rejvare och nattklubbsfolk har varit kretsar där jag mestadels rört mej bland.

Jag tycker vissa narkomaner är jävligt obehagliga och skrämmande. Som psykopater. Nej jag håller mej undan. Bäst så! Men jag har haft vänner som har varit goda som är både psykopater och narkomaner. Det slutar alltid dåligt. Vi hamnar som i natural born killers. Och jag har stoppat innan mord sker ett par ggr! Med flummare har det mera varit fear and loathing i Las Vegas. Idag är det mera gamla gubbar jag hänger med och knarkar. Som har levt livet ute i svängen och gillar att ta det lugnt.

Men jag har slutat. Har varit ikväll matat ankor istället för knark och det var tusen ggr bättre än knark. Det fanns ankungar som var ganska stora men kunde inte flyga. Gud så gulliga dom var. Men jag är orolig hur dom ska klara vintern. Är det nån som vet om sånt? Alltså hur snabbt dom växer?
Mer
3 år 7 månader sedan #1279236 av Admin1
Du kanske skulle gå med i Anonyma Narkomaner, som krokus föreslog.
sv.wikipedia.org/wiki/Anonyma_Narkomaner
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1279239 av Pimed
Admin1 inte min kopp av te!
Mer
3 år 7 månader sedan #1279242 av Admin1
Kanske Länkarna istället?
Mer
3 år 7 månader sedan #1279253 av Nissegossen
Eller Länken, de två strider om namnet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum