psykiatrin kallt spel

Mer
16 år 2 veckor sedan #121292 av Vargen
med folks huvuden

tvångsmedicinering osv

deras business

de som bryr sig är bara hjärntvättade

se det själv, hela samhället är uppbyggt på att vissa typer ska få sin inkomst. de vill alla göra business

det systemet har pågått en tid nu

det är kanske därför vi mår dåligt idag?
eller är det stressen?

men lita aldrig på en från psykiatrin
säg inte att ja jag har schizofreni
då blir du aldrig frisk
tron har helande kraft
Mer
16 år 2 veckor sedan #121295 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet psykiatrin kallt spel
du har märkt de va? "du har en svår sjukdom... du måste ta din medicin" varför psykar dom hela tiden?
Mer
16 år 2 veckor sedan #121305 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet psykiatrin kallt spel
jag berättar allt de vill höra för dom. o får dom tro jag är helt galen. o de satarna låtsas tro mig. hur fan kan man tro nån som säger att han är Lucifer? hahahahahahahaa!!!!! hjärntvättade alltså. men psykologerna de är riktiga psykare dom, de psykar så man blir sjuk. psykiatrikerna är kallt spel. jag säger dock inte att alla är såhär , vissa är bra, men de flesta vem vill arbeta inom psykiatrin som inte är sjuk i huvudet själv? sorry om du är sjukskötare eller liknande o vill dina patienter väl , du läser fel bok. sanningen är skriven inom oss, vi kan alla hjälpa men att övertyga nån om att de är sjuka är de verkligen lösningen? hur ska de då återhämta sig om de får höra de har en kronisk sjukdom? vet de inte att tro kan skapa sjukdomar, o tro kan bota sjukdomar? tro gör mirakel......vart skulle jag komma nu jag vet inte jag slutar här jag är trött

dock tror jag på återhämtning krävs de insikt om sin sjukdom
men kanske det är då den blir kronisk?????