Länge sedan...

Mer
15 år 5 månader sedan #164685 av Warcloud
Var länge sedan jag skrev här... Ville bara berätta att jag nu påbörjat en utredning på en psykosenhet som verkligen kan sin grej. Det tråkiga är väl att jag går under LPT just nu sedan nån vecka tillbaka.
Mer
15 år 5 månader sedan #164687 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Länge sedan...
Kul att höra ifrån dej. Du är alltså inlagd nu? Hoppas du kommer ut innan jul.
Mer
15 år 5 månader sedan #164688 av Warcloud
Svar från Warcloud i ämnet Länge sedan...
Ja, det är jag. Jo, man hoppas ju! jag som fyller år och allt också.
Dock tycker jag inte om att vara inlagd. Jag får ingen hjälp där mera än att jag ärinlåst:/
Mer
15 år 5 månader sedan #164691 av Geta
Svar från Geta i ämnet Länge sedan...
Hej!
Det måste vara skönt att en psykosenhet har tagit dig
under sina vingars skugga för utredning.
Det kan behövas proffs när det är komplicerat.
Mer
15 år 5 månader sedan #164702 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Länge sedan...
Välkommen tillbaka!

Hoppas att du blir utskriven före jul. Var du inte tidigare på ett behandlingshem? Det kan vara svårt att utreda en så ung person som dig för psykosbesvär för symptomen kan vara diffusa och svåra att få grepp om.
När man är äldre är det mycket lättare att ställa diagnos.
Mer
15 år 4 månader sedan #167257 av Warcloud
Svar från Warcloud i ämnet Länge sedan...
LPT:et är borta och jag är utskriven! Dags för nya friska andetag.
Utredningen är snart klar. Den är otroligt jobbig då jag får prata mycket om mina trauman och det inte helt lätta frågor. Det är inte lätt heller när man straffas med ett intensivt mumlade hela nätterna för att man pratar tok för mycket. Men jag måste orka fortsätta, jag känner att denna utredning kan ge mycket! Och så vill jag hälsa er alla en god jul och gott nytt år.
Jag tycker verkligen ni alla gör ett bra jobb här, genom att hjälpa till och ge goda råd. Det är många gånger jag verkligen känt att jag fått ett stort stöd här!