Övergrepp

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 9 månader sedan #845782 av Fantasio
Övergrepp skapades av Fantasio
Har du blivit utsatt för övergrepp av vården? Själv har jag tvångsvårdats i perioder, det tycker jag är ett övergrepp. Sedan skrattade en vårdare i kriminalvårdskläder åt mig. Bagateller, jämfört vad man kan råka ut för.
Mer
7 år 9 månader sedan #845783 av Geta
Svar från Geta i ämnet Övergrepp
En gång har jag blivit utsatt för ett övergrepp inom vården.
Utan orsak bältades jag en natt och glömdes bort. Det var
biffiga vårdare som utförde det. Tror inte att någon läkare
var inblandad.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 9 månader sedan #845784 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Övergrepp
Åh, fy vad jobbigt. Jag har aldrig blivit bältad och det är jag så klart glad över.
  • Miika
  • Besökare
  • Besökare
7 år 9 månader sedan #845787 av Miika
Svar från Miika i ämnet Övergrepp
Jag har inte heller blivit bältad någon gång
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 9 månader sedan #845790 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Övergrepp
En gång när jag skulle äta på kliniken, jag fick brickan matbrickan framför mig, jag stöp huvudstupa rakt in i brickan, min kp som stod i närheten såg inga spår av maten när hon drog mig i nackhåret. Varför var hon arg på mig, trots att inget hände. Sedan dess så tror jag att alla mina vårdnadsgivare står under bevakning av media. Men jag vill inte dö i kväll. Jag vill knulla ngn innan jag dör på riktigt! Har varit inne, men jag har alltid respekterat en kvinnas nej! I wanna die! nä, hon är för allvarlig i mina ögon! Jag ser inte hela sekvensen framför mig. Jag hoppas när jag vaknar i morgon bitti att jag är helt fri i sinnes och kan tänka mig min framtid som en säker älskare av vår tid. Ja, jag vet inte det här kan vara det sista jag säger? Nä, jag ger inte upp, ni får bergsäkert se mig i morgon bitti! Jag måste mata in ngt! Fuck u all!

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 9 månader sedan #845936 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Övergrepp
Har aldrig haft tvångsvård och aldrig bältning. Idag är inte risken att få tvångsvård, så stor om man inte är missbrukare. 75 % av de som får tvångsvård har missbruk. Att få tvångsvård drabbar en sällan kanske vart 25:e - 50:e år och samma sak med bältning. Det är mest unga flickor, som bältas idag.