Är livrädd ifall jag hamnar på rättspsyk någon gång i livet

Mer
7 år 3 månader sedan #905673 av Utomjordingen

Geta skrev: partyjunkie verkade att vara frivilligt inlagd på rättspsyk. Han hade inte levt idag annars
har han påstått.



det är mamma som bruker säga så.
Mer
7 år 3 månader sedan #905674 av Utomjordingen

733215 skrev: partyjunkie, Varför fick man inte vara på gymmet varje dag? Fick man ha mobil och stationär eller bärbar dator med sig? Hur ofta fick man vara ute i innergården?

Stort tack till att du är här och svarar alla frågor


det fann inget gym i det huset som avdelningen låg... det låg en 10 minuters till ett annat ställe.

japp mobil om den var utan kamera och lika med dator om det inte vara kamera i den

innergården fick man nog vari varje dag om man ville tror jag
Mer
7 år 3 månader sedan #905761 av Admin1
Både rättspsyk och tvångsvård kan vara gratis i vissa landsting.

På rättspsyk kan man ge högre antipsykotika doser än max FASS-dos t.ex 2000 mg Quetiapine per dygn.

Rättspsykiatriska vården sker i det landsting, som brottet skett och det är de som får betala rättspsykvården och inte i landstinget där man är bosatt.
Mer
7 år 3 månader sedan #905798 av Popcornchips
partyjunkie, alla bärbara datorer och mobiler har ju kamera... Får man ta med stationär dator om den är utan kamera?
Mer
7 år 3 månader sedan #905806 av Utomjordingen

Popcornchips skrev: partyjunkie, alla bärbara datorer och mobiler har ju kamera... Får man ta med stationär dator om den är utan kamera?


jag fick ha både min mobil och bärbara med kamera i för jag målade över båda kamerorna med en stark röd färg som inte gick att ta bort..
japp man fick ha stationär dator där..

på mitt rum hade jag både tv,dator,playstation och det gick bra :). men man fick inte ha våldsspel som gta och liknande spel.
Mer
7 år 3 månader sedan #905863 av Devetdu
partyjunkie, hur många avdelningar fanns det för patienter? Var du i den avdelningen där det var dom värsta patienterna? Om inte... Tror du dom värsta patienterna fick ha stationär dator & tv? Bodde du ensam i ditt rum? Kan patienter komma in i ditt rum när som helst?