Jag kanske blir tvångsintagen?

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #939694 av lonely
Jag kanske blir tvångsintagen? skapades av lonely
Om jag inte skärper och ordnar upp vissa saker och ting som handlar om mitt liv på det sättet att det går inte helt åt helvete! Så det verkar som min läkare ha ärliga avsikter, första gången idag som jag träffa henne så hon är alltså min nya läkare, hon verkar hård men rättvis! Det känns som en stor börda släpps från mina axlar, äntligen känns det som att jag kan va lugn och andas ut!


Men vi får se!
Mer
6 år 10 månader sedan #939727 av Nissegossen
Grattis, till en förstående läkare. Om min sade jag till ssk, den läkare jag har nu, är antingen under utbildning eller också är han en komplett idiot! Han sade nästa gång, det är en hon och ja, hon är färdig läkare, men ny.

Han min ssk styrde upp situationen, på bästa sätt jag kunde tänka mig. Han är bra, litar mer på honom än läkaren. Jag frågade honom, sade du vad jag sagt till henne, nä... :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #939736 av lonely
Svar från lonely i ämnet Jag kanske blir tvångsintagen?
Tack Nissegossen! Mindre tråkigt höra om din läkare, men det är bra att du har någon som din ssk som är att räkna med! Ja det stämmer Nissegossen som du mena att det är viktigt med förstående läkare och andra inom landsting och kommun, för det handlar om oss och våra jävla liv!
Mer
6 år 10 månader sedan #939775 av Nissegossen
Ja, vadå, har ju änna varit med ett tag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #940125 av Admin1
Smartast är väl om du frivilligt lägger in dig om de vill lägga in dig. Du slipper tvångsvården då.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #940414 av lonely
Svar från lonely i ämnet Jag kanske blir tvångsintagen?
Precis vad jag tänkte Admin1!
Nissegossen jag som trodde du var alldeles nykläckt alltså sexton vårar.....