Jag kanske får LVM!

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #973967 av lonely
Svar från lonely i ämnet Jag kanske får LVM!
Nämen typ dom har sagt åt mej att sluta helt annars tar dom in mej på avgiftning och skickar mej till ett behandlingshem fastän jag inte tar nånting typ! Höll jug äh uppe i tre månader nu nyligen!

Men jag ska försöka prata med dom och kissa när jag inte har nåt i urinen!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #973968 av lonely
Svar från lonely i ämnet Jag kanske får LVM!
Det vore en mardröm att hamna på ett behandlingshem! Och där ska man bli hjärntvättad! Vilket dom kommer aldrig klara av men det är iaf skrämmande och obehagligt nog att dom försöker och ger inte upp att detta kommer bli som en mardröm för jag skyr det som pesten!
Mer
6 år 7 månader sedan #974132 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag kanske får LVM!
Bor du inte på gruppboende? Tror det kan göra att du slipper LVM för de har redan koll på dig. Clozapine och kanske Abilify kan minska missbruk.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #974164 av lonely
Svar från lonely i ämnet Jag kanske får LVM!
Jag missbrukar inte och det var massa år sen jag verkligen missbruka droger! Klozapin kan jag inte ta för jag har nedsatt tarmfunktion, abilify har jag tagit förut i flera år när jag slutade med det så försvann locket som satt på mitt huvud och det var mycket skönare att vara utan abilify!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #974167 av lonely
Svar från lonely i ämnet Jag kanske får LVM!
Vi får se om jag får LVM! Socialen ringde mej både på min mobil och till boendet för att få till ett möte med mej! Jag ringde upp dom och jag sa att jag slutat ta droger och hon vägra lyssna på mej men efter några mobilsamtal senare och hon hade pratat med sin chef så avskrev hon mej tillslut för annars hade det blivit behandlingshem.....

Boendet har inte koll på nånting! Dom borde inte egentligen jobba med ett ansvar för andra människor för dom fattar ingenting och är just därför inte till större hjälp eller stöd!